Populære tøjmærker til børn - op til 70 % under butikspris

Lige nu findes temaet 'Børnetøj' på Campadre shopping community. Du finder tøj til børn fra spændende mærker som Newfacts, Moonkids, Rockefella og Claire Kids. Tøjet tilbydes til 50 procent under den sædvanlige pris, men det gælder om at være hurtig. Kampagnerne varer kun nogle få dage.

Tidsbegrænsede kampagner kun for medlemmer - det er konceptet, som i år har haft stor succes i Skandinavien. Eftertragtede varemærker inden for tøj, accessories og boligindretning til priser, der ligger langt under butikkerne, på Skandinaviens største shopping community Campadre. I løbet af den kommende uge starter flere kampagner med tøj til børn, både for små piger og drenge. I dag, tirsdag den 18. november, åbner bl.a. en kampagne med coolt rockinspireret tøj fra det svenske mærke Rockefella. Fra og med i dag finder du også sweatre, nederdele og andet tøj i fine farver og mønstre fra det danske mærke Claire Kids. Andre mærker, som fører kampagner på Campadre i denne uge er danske Newfacts med drengetøj og Moonkids med coolt retrotøj. For at deltage i kampagnerne må du være medlem hos Campadre. Det er gratis at være medlem, men antallet af medlemskaber er begrænset. Besøk Campadre på www.campadre.dk For pressebilleder, klik ind på http://www.campadre.com/press/press-photos/