Shop fashionable Costume National til 50%

High fashion-mærket Costume National plejer at være for de få med sine lige så fashionable priser. Men nu har du chancen for at købe modetøj fra det eftertragtede designvaremærke på medlemssitet Campadre, og til priser, der ligger langt under de sædvanlige. Men du skal være hurtig. Kampagnen kører kun i 36 timer.

Som de første i Skandinavien tilbyder Campadre eksklusive varemærker til op til 70 % under de sædvanlige priser, kun til medlemmer. Konceptet er hentet fra Europa og kaldes for ”private shopping clubs”. Hver dag starter nye kampagner, og på torsdag er det Costume National. I kampagnen indgår smukt tøj og armbånd i læder til 50 % under sædvanlig pris. For at handle må du være medlem, hvad der er gratis - men antallet af medlemskaber er begrænset. Besøk Campadre på www.campadre.dk For pressebilleder, klik ind på http://www.campadre.dk/press/press-photos/