Shop Gucci og Costume National op til 70%

Shop luksusvaremærker til op til 70% under den sædvanlige pris. Lyder det utroligt? Det er det ikke. Det er medlemssitet Campadre, som nu indleder flere kampagner, hvor du kan købe tegnebøger og andre accessories samt mode fra topmærker som Gucci, Prada og Costume National til priser langt under de sædvanlige. For at handle må du være medlem, hvad der er gratis - men antallet af medlemmer er begrænset.

Det begynder idag kl 12 med tegnebøger fra Gucci, som sælges til 40-70% af den sædvanlige pris. Det gælder om at være hurtig, kampagnen varer 24 timer, og antallet af tegnebøger er begrænset. Torsdag 4. marts kl. 12 er det tid til Prada, og ugen efter åbner Costume National med mode på Campadre. For dem, der er interesserede i boligindretning, kan det være værd at klikke på kampagnen med Designers Guild, som starter nu på fredag. Campadre er Sveriges første ”Private Shopping Club”. Trenden med shoppingsites, som kun er for medlemmer, kommer fra Europa, og er i de seneste år blevet en succes i lande som Frankrig, UK, Italien og USA. Besøk Campadre på www.campadre.dk For pressebilleder, klik ind på http://www.campadre.dk/press/press-photos/