Skriv med stil – Montblanc på shopping sitet Campadre.com

Montblanc har gennem generationer blevet kendt som producent af eksklusive og sofistikerede skriveinstrumenter, med andre ord penne på absolut højeste niveau. Nu kan du skaffe dig dit eget eksemplar af en pen udover det sædvanlige. På Campadre.com løber der i en uge en kampagne med specielt udvalgte penne fra Montblanc, med priser op til 40 procent under de ordinære. I kampagnen indgår også eksklusivt udvalgte ure og manchetknapper.

Tidsbegrænsede og eksklusive kampagner kun for medlemmer - det er konceptet der siden februar i år har haft succes i Sverige. På onsdag 12 august klokken 12.00 starter en Montblanc-kampagne på shopping sitet campadre.com. Penne, ure og manchetknapper perfekte for en gentleman tilbydes frem til og med 19 august, til priser langt under dem i butikkerne. Montblanc har produceret skriveinstrumenter under et århundrede og er i dag verden mest kendte og påskønnede pennemærke. Det seneste årti er produktudvalget ekspanderet og indeholder nu foruden penne, lædervarer og luksus ure, selv smykker, briller og parfume. – En pen med det rigtige udseende, grebet og tyngden giver en enestående følelse af eksklusivitet. Det er den her slags penne der går i arv. Vi synes at det er spændende at kunne tilbyde vores medlemmer selv udvalgte dele af de lidt nyere produktlinjer fra Montblanc. En naturlig del af en mands accessories er en ordentlig pen og et præcist ur, siger Campadres adm.dir. Krister Mossberg. Pennene der indgår i kampagnen er fra serierne Starwalker og Meisterstück. 140-serien Meisterstück regnes som flagskibet blandt Montblancs kollektioner. Besøg Campadre på www.campadre.com. For mere information og presse login, kontakt venligst: Krister Mossberg Adm.Dir. Campadre +46 (0) 709-51 57 51 krister@campadre.com