Smyk dig eksklusivt

Luksus for efteråret — nu finder du vielsesringe, smykker og accessories fra Gucci, Ole Lynggaard, Les Pavés og Montblanc på Campadre.com - til priser der er langt under normale butikspriser.

I de kommende uger begynder flere kampagner på Campadre med luksus ringe, armbånd og andre udvalgte smykker og accessories. Ringe fra mærker som Les Pavés og Ole Lynggaard er meget eftertragtede — og koster også derefter. Takke være kampagnerne på Campadre kun løber i få dage, kan medlemmerne tilbydes priser der er svære at finde andre steder. — Gennem Campadre får medlemmerne eksklusive tilbud, som de ikke finder andre steder. Hver kampagne er en ny mulighed for at finde et guldkorn. Her får medlemmerne også adgang til varemærker, man måske ellers ikke havde haft mulighed for at købe tidligere, siger Krister Mossberg, adm.dir. og grundlægger af Campadre. Lige nu er der en kampagne i gang fra Ole Lynggaard, med ringe i både rød- og hvidguld. Ringene findes for både damer og herre og flere modeller er perfekte som bryllupsringe. Besøk Campadre på www.campadre.com For pressebilleder, klik ind på http://www.campadre.com/press/press-photos/