Succes underbukser på Campadre.com

Underbukser med en ekstra lomme for pakken — det er opfindelsen der revolutionerede herreunderbukser, ifølge producenten Frigo. Nu har du chancen for at prøve verdens første shape up-underbukser for mænd, til kampagnepris.

Underbuksemærket Frigo har tage frem en underbuks der både løfter og ventilerer mandens pakke. Det specielle i designet er en lomme, hvor pung og penis placeres og holder dem på plads. Oprindeligt blev underbuksen designet for at gøre det mere bekvemt og friskere for idrætsmænd. Men underbukserne skal ikke bare give en mere tiltalende følelse, den løfter også pakken. Som et svar på push up-BH’en har Frigo skabt verdens første shape-up underbukser. Har du endnu ikke prøvet underbukserne, har du chancen for at gøre det nu, til kampagnepris. Shopping sitet Campadre sælger i de næste par dage underbukserne til 50 procent under normale priser. For at se kampagnen, klik ind på http://www.campadre.dk/campaigns/11-sep-frigo/ Frigo-underbukserne blev lanceret i september 2008 i Sverige. Nye markeder er Norge og Danmark. En af medejerne er en af Sveriges mest populære skuespillere Mikael Persbrandt. Besøg Campadre på www.campadre.com. For pressebilleder, klik ind på http://www.campadre.com/press/press-photos/