Fashion Exclusive bag CIFF Trend Show

Report this content

CIFF Trend Show til februar bliver med Fashion Exclusive ved roret, og de får bl.a. hjælp af velrenommerede stylist og moderedaktør Anders Sølv-sten Thomsen samt kosmetikfirmaet M.A.C.s danske makeup-artist Caro-lina Pettersson.

Pigerne bag Fashion Exclusive, Ann Hertha og Anette Kjærgaard, er især kendt for deres modeshows på NIMB for bl.a. Wackerhaus, Jean/Philip og Munte plus Simon-sen. Til februar skal de stå for CIFF Trend Show i Bella Center.

Fashion Exclusive har arbejdet sammen med designere som Hugo Boss, Stasia, Veronica B. Vallenes og Jesper Høvring, og i 2011 stod de desuden for at producere og lave PR for Muscat Fashion Week, den første af sin art i Oman. Nu ser de frem til næste udfordring, CIFF Trend Show:

”Vi elsker at arbejde med nye aspekter af mode- og livsstilsindustrien, og CIFF Trend Show er en spændende ny udfordring for os. Ved at kombine-re skandinavisk flair med en boutique tilgang til produktion og markedsføring, arbejder vi med produktion af shows, som fremhæver eksklusivitet frem for alt – og det ser vi frem til også at gøre i Bella Center”, fortæl-ler Fashion Exclusive.

Fashion Exculsive er allerede i fuld gang med at sætte teamet for showet og har på nuværende tidspunkt fået et samarbejde med kreativ konsulent, stylist og modere-daktør for LOVE Magazine Anders Sølvsten Thomsen, som bl.a. kan skrive Alexan-der McQueen, Louis Vuitton, Designers Remix og Camilla Stærk på kundelisten. Anders Sølvsten Thomsen vandt i år prisen for årets danske stylist ved DANSK Fashion Awards.

Ikke mindst har Fashion Exculsive også fået M.A.C.s internationale makeup-artist Carolina Pettersson med på holdet omkring CIFF Trend Show. Carolina Petterson har bl.a. lagt makeup på supermodellerne Naomi Campbell og Helena Christensen og har også vundet æresprisen ved Danish Beauty Awards tidligere i år.

www.fashionexclusive.dk
www.ciff.dk