Cision lancerer nyhedsportalen CisionWire i USA, Frankrig og Storbritannien

Cision lancerer CisionWire på tre nye markeder i verden. Desuden får CisionWire et helt nyt design og nye funktioner, som bidrager til yderligere synlighed og spredning af online nyheder.

Arbejdet med at lave en nylancering af CisionWire handler om, udover at nå nye markeder, at forbedre søgemulighederne så f.eks. Google viser pressemeddelelser, som efterfølgende publiceres CisionWire.

Cision har desuden fået en ’i like’-knap på facebook, som forenkler spredningen af information til facebook. Knappen fungerer som en anbefaling, så hvem som helst kan gå ind og klikke på knappen under en specifik pressemeddelelse, som dernæst bliver synlig i personens nyhedsflow på facebook.

-  Cision har i snart to år i sin nuværende form været en vigtig samlingsplads for online nyhedspredning. Det er et naturligt sted for os at vokse globalt, så vores kunder uden for Skandinavien har mulighed for at sende sine nyheder via CisionWire til publikum på internationale markeder, siger Magnus Thell, VD Cision Skandinavien.

Derudover er det nu muligt at uploade billeder på kontaktpersoner i presserummet på CisionWire.

CisionWire er, ifølge Magnus Thell, vedvarende under udvikling, og i fremtiden venter flere forbedringer af CisionWire, som hovedsageligt publicerer pressemeddelelser, finansielle rapporter, billeder, videoer og andre dokumenter fra et stort antal børsnoterede selskaber såvel som fra unoterede selskaber, interesseorganisationer og mundigheder.

For mere information, kontakt venligst:
Magnus Thell, adm. direktør
E-post:
magnus.thell@cision.com
Linnégatan 87A
Telefon: 0046 8 507 410 00

Cision skaber forudsætningerne for, at virksomheder og organisationer kan træffe bedre beslutninger og opnå bedre resultater via platformen CisionPoint, der tilbyder tjenester for kommunikations- og PR-ansvarlige. Med lokal ekspertise og global rækkevidde leverer Cision relevant medieinformation, målgruppe-tilpassede distributionstjenester, medieovervågning og kvalificerede analyser. Cision har afdelinger i Europa, Nordamerika og Asien samt partnere i 125 lande. Cision AB er noteret på Stockholms børs og omsatte for 1,5 mia. i 2009. Denne pressemeddelelse findes også på

Tags: