Cision lancerer tysk version af Cision Wire

Cision Wire, det førende online nyhedssite i Norden for pressemeddelelser lanceres nu i Tyskland. Cision Wires´ popularitet er steget markant siden lanceringen i september sidste år. I vores løbende arbejde på at forbedre sitet således, at vore kunder opnår større synlighed, indførtes for nylig blandt andet videopublicering samt afspilning på Cision Wire. Derudover er der koblinger til de sociale medier som Twitter, og i samarbejde med Sermo Consulting, opdatering af kunders konti på YouTube og Flickr samt andre sociale nyhedsrum, som vi også udvikler for vore kunder. Nu tager vi næste skridt i udviklingen og lancerer Cision Wire på det tyske marked. Cisionwire.de er et nyhedssite målrettet alle virksomheder og organisationer som vil eksponere sine nyheder på tysk, og som ikke kun er begrænset til tyske virksomheder og interessenter. Den er, på nøjagtig samme måde som andre sproglige domæner, opbygget via en søgemaskineoptimeret metode, og har en række funktioner som gør det lettere for læseren og samtidig øger vore kunders synlighed. - Vi har i mange år distribueret vores kunders nyheder, også på tysk, og er derfor meget glade for, at kunne præsentere disse på deres eget lokale domæne, igen med det formål at øge synligheden. Dette er blot ét af mange skridt i vores stræben på at opbygge den bedste platform i forhold til at eksponere vores kunders pressemeddelelser samt anden information. Vi ser frem til et spændende efterår med mange nyheder. Link til www.cisionwire.de Billeder er vedhæftet af Magnus Thell samt på sitet. For yderligere information, kontakt venligst: Magnus Thell MD Cision Scandinavia Cision Northern Europe Mobil: +46 0708-95 08 22 E-mail: magnus.thell@cision.com

Tags:

Om os

Cision är den ledande leverantören av kommunikationsverktyg inom IR och PR. Våra kunder använder Cision för att hantera alla delar i sin kommunikation – allt ifrån att identifiera viktiga medier och opinionsbildare till att nå ut med sina budskap, bevaka traditionella och sociala medier och utvärdera effekten av sin kommunikation. Cision finns i Europa, Nordamerika samt Asien.