• Coor/

NNIT forlænger og udvider samarbejdet med Coor Service Management om levering af facility management ydelser

Siden 2011 har Coor varetaget rengøringen og bygningsdrift på NNITs hovedkontor i Søborg, og med den nye kontrakt udvides antallet af serviceydelser med bl.a. kantinedrift og mødeforplejning, ligesom flere kvadratmeter skal vedligeholdes af Coor. Aftalen lyder på et tocifret millionbeløb årligt og løber de næste tre år. Opstart er d. 1. februar 2015.

Coor skal varetage serviceydelserne kantine, café, mødeservice, rengøring, bygningsdrift samt vedligeholdelse af udendørsarealer. Udvidelsen af kontrakten er næsten en firedobling af den nuværende kontrakt og omkring 20 medarbejdere overdrages til Coor.

- Vi er meget glade for, at NNIT har valgt at forlænge og udvide samarbejdet med Coor, da den nye kontrakt viser, at vores nuværende løsning og service af NNIT fungerer godt, udtaler Claus Fibiger, vicedirektør for Coor Service Management i Danmark.

Kontrakten med NNIT er af en strategisk vigtig karakter for Coor.

- Coor er i dag allerede kendt for at være leverandør af integrerede facility management-serviceløsninger, og med NNITs kontraktudvidelse går vi samtidig ud og viser vores styrke inden for kantinedrift. Dette ligger godt i tråd med vores fokus på at skabe merværdi for vores eksisterende kunder, såvel som vores strategiske satsning på FOOD By Coor, afslutter vicedirektør Claus Fibiger.

For yderligere information, kontakt venligst:
Claus Fibiger Vicedirektør,
Coor Service Management