Design dine egne covers til dine gadgets - nu også til iPads og Android telefoner

DesignSkins.dk
tilbyder nu mere beskyttelse med stil. Ud over vinylskins til over 1000 enheder, tilbydes der nu HardCovers til et bredere sortiment. Hvor du tidligere kun kunne få HardCovers til iPhone og Galaxy S3, kan man nu beskytte både iPad, One X samt Galaxy Note, Note II, S2 og S3 Mini. Ligesom med alle artiklerne i sortimentet kan motivet gøres helt personligt, med egne billeder eller designs.

DesignSkins.dk er en tjeneste som gør det muligt at gøre diverse produkter personlige, samtidigt med at man beskytter dem. DesignSkins kan anvendes på næsten alle produkter; alt fra mobiler til bærbare, fra køleskabe til biler kan få et nyt look på rekordtid! DesignSkins.dk understøtter næsten alle kendte mobil- og bærbare modeller på markedet, samt en lang række af andre produkter som kan udsmykkes lige som hjertet behager. Præcist som navnet antyder, skaber DesignSkins en ekstra ”hud” som beskytter produkterne mod smuds og slid.

Produkterne fremstilles i Tyskland og starter ved 129 kroner. On Pack Promotions er DesignSkins Nordiske servicerepræsentant. Virksomheden udvikler og markedsfører innovative produktemballagekoncepter. For mere information, billedanmodninger og testprøver, kontakt venligst:

Country Manager, Christian Kongstad, +45 29934273

christian@onpackpro.com, www.onpackpro.com