DesignSkins.dk & iPhone 5!

Det er allerede blevet afsløret at iPhone 5 kun kommer til at være tilgængelig i to farver: Sort og hvid. DesignSkins kan nu afsløre at skins og covers til den nye iPhone 5 kommer til at være tilgængelige for forsalg allerede fra den 20 september, en dag inden verdenspremieren! Takket være DesignSkins.dk slipper du for et svært valg mellem de to farver, da skins og covers fås i en masse forskellige farver. Du kan sågar også lave et personligt design ved at uploade dine egne billeder, eller vælge fra det store galleri. Alt dette gøres nemt i browseren, vha. den intuitive SkinDesigner.

DesignSkins.dk er en ny tjeneste som gør det muligt at gøre diverse produkter personlige, samtidigt med at man beskytter dem. DesignSkins kan anvendes på næsten alle produkter; alt fra mobiler til bærbare, fra køleskabe til biler kan få et nyt look på rekordtid! DesignSkins.dk understøtter næsten alle kendte mobil- og bærbare modeller på markedet, samt en lang række af andre produkter som kan udsmykkes lige som hjertet behager. Præcist som navnet antyder, skaber DesignSkins en ekstra ”hud” som beskytter produkterne mod smuds og slid.

Produkterne fremstilles i Tyskland og starter ved 129 kroner. On Pack Promotions er DesignSkins Nordiske servicerepræsentant. Virksomheden udvikler og markedsfører innovative produktemballagekoncepter. For mere information og billedanmodninger, kontakt venligst:

Country Manager, Christian Kongstad, +45 29934273

christian@onpackpro.com
www.onpackpro.com
www.designskins.dk

Tags:

Om os

DesignSkins.dk er en webshop der tilbyder dens brugere at personalisere elektroniske produkter meget let – enten ved at vælge fra et stort galleri, eller ved at uploade deres egne designs eller motiver. Faderen til denne ide er det tyske firma DeinDesign™ der startede i 2007. Nu findes servicen i otte forskellige europæiske lande og er netop åbnet i Danmark DesignSkins er den eneste udbyder på det Danske marked der tilbyder muligheden for at uploade ens eget billede og tekst til brug på et skin, og med det nemme online program kan du redigere og tilpasse billedet helt perfekt – uden at downloade en eneste ting!DesignSkins® i en nøddeskal:• Høj-kvalitets materialer kombineret med den største samling enheder og den bedste online service.• DesignSkins® beskytter produktet mod ridser og slag.• Dit skin er nemt at påsætte og fjernes uden spor.