DesignSkins lancerer tre nye produkter

Op til jul lancerer DesignSkins® to nye unikke produkter: DesignCover® og HaptikSkins®.

DesignCover® - de nye covers kan både fås som hard-cover samt soft-cover i silikone. Begge versioner fås i tre basisfarver; hvid, sort og klar, men ligegyldigt hvilken basisfarve der vælges er farverne på motivet de samme – ikke noget med rød der pludseligt bliver til lyserød, fordi man valgte et lysere cover!

Motivet kan man helt selv designe, eller alternativt kan man vælge fra det store galleri. Motivet trykkes direkte på coveret vha. specialteknologi og er både bøje- og UV-resistent. Det er nemt at skifte sit cover, ligesom alle andre accessories, alt efter hvordan man har det på dagen. Begge modeller beskytter telefonen, og sikrer at man kan bruge den i lang tid fremover.

HaptikSkins® - Haptik kommer fra græsk og referer til følesansen. Tro mod sit navn er disse skins udstyret med en 3D-overflade, som man kan tage og føle på! Man kan vælge imellem en bred vifte af interessante teksturer til at beskytte ens telefon – lige fra krokodilleskind til lime, og fra mat guld til børstet aluminium!

Ud over at give en helt unik følelse når man holder telefonen, giver den unikke 3D-struktur også telefonen et elegant og luxuriøst udseende.

www.DesignSkins.dk lader brugere dekorere og beskytte en bred vifte af hverdagsprodukter – lige fra mobiltelefoner til Ikea-borde, fra bærbare computere til iPods, og fra iPads til kaffemaskiner. Ved hjælp af den intuitive SkinDesigner, som er integreret i browseren, kan man helt selv bestemme hvordan alle skins og covers kommer til at se ud.

De to nye produkter, DesignCover og HaptikSkins, er tilgængelige for følgende telefonmodeller: iPhone 4, 4S, 5 & Samsung Galaxi SIII.

Sådan bestiller du et DesignCover:

1. Gå til www.DesignSkins.dk
  2. Vælg produkt -> Cover|Cases, og vælg derefter mærke og model
  3. Vælg fra det store galleri, eller brug et af dine egne billeder
  4. Finjuster designet og bestil dit DesignCover!

Sådan bestiller du et HaptikSkin:

1. Gå til www.DesignSkins.dk
  2. Vælg dit produkt, via mærke og model
  3. Vælg det ønskede Haptik-design
  4. Bestil dit HaptikSkin!

Produkter er lavet i Tyskland og priserne starter fra 99,-.

Yderligere information og billeder

Er du en blogger, fotograf eller journalist, og har du lyst til at prøve produktet? Da kontakt os venligst per mail.

support@designskins.dk

www.DesignSkins.dk

Tags:

Om os

DesignSkins.dk er en webshop der tilbyder dens brugere at personalisere elektroniske produkter meget let – enten ved at vælge fra et stort galleri, eller ved at uploade deres egne designs eller motiver. Faderen til denne ide er det tyske firma DeinDesign™ der startede i 2007. Nu findes servicen i otte forskellige europæiske lande og er netop åbnet i Danmark DesignSkins er den eneste udbyder på det Danske marked der tilbyder muligheden for at uploade ens eget billede og tekst til brug på et skin, og med det nemme online program kan du redigere og tilpasse billedet helt perfekt – uden at downloade en eneste ting!DesignSkins® i en nøddeskal:• Høj-kvalitets materialer kombineret med den største samling enheder og den bedste online service.• DesignSkins® beskytter produktet mod ridser og slag.• Dit skin er nemt at påsætte og fjernes uden spor.