DIBS rekrutterer Susan Kaae som CPO

DIBS, Nordens førende leverandør af enkle og sikre betalingsløsninger på nettet, har rekrutteret Susan Kaae som Chief Product Officer, hvilket også betyder, at hun indgår i ledelsen i DIBS Payment Services.

- Den hurtige udvikling af betalingstjenester i markedet stiller høje krav til vores egen produktudvikling. For at opfylde vores egne og markedets krav, vil vi styrke vores produktudviklingsafdeling med en erfaren leder med stort drive ved at rekruttere Susan Kaae. Jeg er stolt og glad for, at Susan har valgt at begynde at arbejde for DIBS siger Eric Wallin, administrerende direktør for DIBS

- Jeg har fulgt DIBS igennem mange år og altid syntes DIBS var en spændende organisation med et produkt, der bringer værdi til deres kunder. Jeg har bl.a. haft lejlighed til at arbejde tæt med DIBS i mit arbejde med Coop.dk. Det bliver spændende at være med i arbejdet med at udvikle nye produkter og tjenester, som gør det enklere at betale på nettet, og jeg ser frem til at bidrage til DIBS fortsatte positive vækst siger Susan Kaae, ny CPO hos DIBS.

Susan Kaae kommer fra Altapay, hvor hun arbejdede som Omnichannel Business Manager. Tidligere har Susan blandt andet arbejdet i Nets og hun har også været projektleder for flere store e-handelslanceringer. I løbet af en periode drev Susan sin egen online butik. Susan har en Cand. negot: Mastergrad i Business, Ledelse og Sprog.

For yderligere information, kontakt venligst: Eric Wallin, Adm. Direktør, telefon: +46 8 527 525 00, mobil: +46 703 29 77 74 eller email: eric.wallin@dibs.se

DIBS tilbyder det bredeste udbud af enkle og sikre betalingsløsninger på nettet. Vi begyndte i 1998 og var da pionerer inden for online betalingsløsninger – i dag er vi Nordens førende. Vi var de første til at gennemføre en milliard transaktioner. Vi har over 15.000 kunder med en samlet omsætning på mere end 100 milliarder kroner. Over 2.500 nye webshops vælger årligt vores løsninger. Vi er 100 medarbejdere i Danmark, Sverige og Norge, som arbejder på at gøre online betaling nemt.

Tags: