Natural Products Scandinavia afslører nye produkter for 2014

Natural Products Scandinavia – Nordens eneste dedikerede messe for naturlig sundhed, ernæring, skønhed, hudpleje, og personlig pleje – præsenterer en række nye produkter, som lanceres på dette års messe. Den prisbelønnede messe, finder sted sideløbende med Nordic Organic Food Fair, og vender tilbage til Malmø i Sverige, den 26.-27. i oktober.

I kraft af sin stærke internationale appel og stigende besøgstal (fremmøde i 2013 på 3.158, en stigning på 57% fra 2012), har der har været stor efterspørgsel fra nye virksomheder, der ønsker at udstille i 2014. Dette har ført til en væsentlig forøgelse af udstillingsarealet (op mod 37%) til at rumme de omkring 350 udstillende virksomheder på tværs af begge messer. På nuværende tidspunkt er størstedelen allerede blevet reserveret (af virksomheder fra 33 forskellige lande til dato), og kun ti ledige stande står tilbage.

Indkøbere der ønsker at finde nye innovative produkter for at give et nyt pust til deres produktudvalg, vil blive mødt af en række nye produkter på dette års messe. Udstillerlisten for 2014 (https://onlineexhibitormanual.com/divNPS14/exhi/exhibitorList.aspx) er udstyret med en god blanding af kendte brands og en række førstegangsudstillere.

Blandt dem er BioCare; Aura-Soma Products; Dagsmeja AB; Frebbenholm Sverige AB; Frisörgrossisten AS; Solgar Nordic; Herbalveda; Midsona Sverige; LipoSphere – Lipo24; Engholm NDS Nutrition; Nordic Health Sprays; Oh Lief Natural Products; Bionutri; Luxsit Organic Care; The Vegan Society; Care of Gerd; InekoGruppen AB; og Strindberg AS.

Nye produktlanceringer på messen i 2014 inkluderer:

•En ny tandpleje serie til spædbørn, småbørn og børn fra Jack N’ Jill Natural Toothpaste, deriblandt en australsk produceret økologisk tandpasta og bionedbrydelige tandbørster lavet af non-GMO majsstivelse.

•Distributør Spa Vivent Vertriebs GmbH fremviser en ny fitness-pakke 'Green Coffee' fra Tanamera, som er velegnet til at rense og stramme huden op.

SoyLites Eco Body Candles introducerer Burn Bright! Luxury Beauty Oil, en ny olie til ansigt og krop lavet med baobab oile og økologisk marula oile.

Shakti International AB har lanceret en økologisk serie Shakti Goddess Skin Care og et nyt Shakti Headband, der har 11 discs, hver med 27 nåle der giver 281 akupressurpunkter rundt om hovedet.

•For første gang uden for Danmark, lancerer anti-aging skincare brandet Zinobel Organic Boost til messen, sin nye serie Zinobel Organic Boost Rescue Hand Cream.

Love Boo er et naturlig, engelsk hudplejebrand for mødre og babyer. Produktnyhederne i 2014 er Marvellous Mummy Kit, Baby Sleep Spray, og Silky Soft Hair serien.

•Højdepunkter fra Natracare omfatter de nye COSMOS økologisk certificerede make-up renseservietter, et nyt udvalg af trusseindlæg, og relanceringen af deres ammeindlæg.

Faith in Nature tilføjer i 2014 produkter inden for allergivenlige hudplejeprodukter og the Christmas Gift Collection til deres serie. Højdepunktet fra dette års gave sortiment er 40 års jubilæumsudgaven af the Minis Gift Pack.

•I 2014 er de nye produkter fra Dermanord Svensk Hudvård AB Face Mask More og Eye Cream More. Eye Cream More er en komplet øjnecreme, som hjælper med at beskytte øjets kontur.

Dent Me Nordic AB udstiller med sin Humble Brush – en bionedbrydelig tandbørste lavet af bambus.

•De nye produkter fra det Soil Assocation certifierede mærke Bentley Organic inkluderer, en fugtgivende creme til brystvorter samt bump butter (creme til strækmærker), samt en effektiv muskelafslappende skrubbecreme og hånddesinfektion med citronolie.

•Pukka Organic Wellbeing er Pukka Herbs nye kosttilskudsserie, som er designet til naturligt at optimere daglig vitalitet. Serien inkluderer – Active, Disestif, Everyday, Women, Moods, Seasonal, og Cleansing.

•En af de nye udstillere er Mabroc Teas (Pvt.), en førende eksportør af te fra Sri Lanka, som fremviser sit eksklusive sortiment af 100% naturlige urtete.

Four Sigma Foods nye lancering på messen er Mind Herbs og Sport Herbs. Disse let anvendelige, effektive urtepulver er fyldt med adaptogenic urter og er klar til brug.

•En anden ny udstiller er Rosmarin, som fremviser sit sortiment af naturlige husholdning- og rengøringsprodukter; inklusiv Super Cleaning Stone; 2 Phase Cleaner (to-trins rengøring); Spot Lab stain remover (pletfjerning); og læderbalsam.

Fantastisk, inspirerende, begivenhedsrigt og spændende - det var dommen fra sidste års besøgende og Natural Products Scandinavia 2014 lover mere af det samme, når messen vender tilbage til Malmø i Sverige, den 26.-27. i oktober.

For mere information, og for at tilmelde dig og få adgang til denne fagmesse, så besøg www.naturalproductsscandinavia.com og brug koden NPSDK728 (direkte link: http://www.eventdata.co.uk/Danish/NPS.aspx?AffiliateCode=NPSDK728).

t: +44 (0)1273 645134 e: ejones@divcom.co.uk
Facebook: www.facebook.com/DiversifiedUK
LinkedIn: www.linkedin.com/groups?gid=5009585

Udstiller forespørgsler:
Zoe Lacey-Cooper, Event Manager

t: +44 (0)1273 645141 e: zlacey@divcom.co.uk
Website: www.naturalproductsscandinavia.com
Twitter: www.twitter.com/NPScandinavia
LinkedIn: www.linkedin.com/groups/Natural-Products-Scandinavia-4499812

Skandinaviske forespørgsler:

t: +46 702 661170 e: LLarsson@divcom.co.uk

Natural Products Scandinavia vandt Best International Launch til Storbritanniens Exhibition News Awards i maj 2013. I juni 2013 blev den nomineret som finalist i Best Trade Launch Show kategorien til den britiske Association of Event Organisers’ årlige Excellence Awards.

Nordic Organic Food Fair blev nomineret til est Tradeshow Exhibition (UK & International) under 2,000 m2 kategorien til den britiske Association of Event Organisers’ årlige Excellence Awards. I april 2014, blev messen nomineret i kategorien Best International Launch ved den britiske Exhibition News Awards.

Diversified Communications UK (Diversified UK) er en hurtigt voksende event arrangør og r and forlag baseret i Brighton, Peterborough, Leamington Spa, og Nailsworth, Glos. Udover lunch!, inkluderer Diversified UK’s portfolio Casual Dining; Natural Food Show ved Natural & Organic Products Europe; Natural and Organic Awards; Nordic Organic Food Fair i Malmø, Sverige (sideløbende med Natural Products Scandinavia); camexpo; Natural Products magazine; Natural Beauty Yearbook; office*; Ocean Business (inklusiv Offshore Survey Conference & Ocean Careers); OceanBuzz; MARELEC Marine Electromagnetics conference (i Philadelphia, USA); SITS – The Service Desk & IT Support Show; ServiceDesk360; Euro Bus Expo; Coach and Bus Live; Best of Britain & Ireland; The Route One Operator Excellence Awards; The National Coach Tourism Awards; Route One magazine; og Coach Monthly. For mere information, besøg: www.divcom.co.uk.

Diversified UK er dem del af Diversified Communications, en af de førende internationale medievirksomheder som giver adgang til markedsinformation, uddannelse og information gennem globale, nationale og regionale face-to-face events, eMedia, publikationer og tv-stationer. Diversified servicerer en rækker sektorer inklusiv: seafood, food service, naturlige og økologiske produkter, sundhedspleje, kommerciel marinedrift og virksomhedsledelse. Baseret i Portland, Maine, USA, beskæftiger Diversified over 800 medarbejdere, med afdelinger i det østlige USA, Australien, Canada, Hong Kong, Indien, Thailand og Storbritannien. For mere information, besøg: www.divcom.com.