Nordic Organic Food Fair 2016: højdepunkter fra udstillerne

Nordic Organic Food Fair – Nordens største fagmesse for økologiske mad- og drikkevarer– har offentliggjort højdepunkter fra årets udstillere på messen.

Messen, som afholdes sideløbende med Natural Products Scandinavia, kommer til Malmø i Sverige d. 16.-17. november med flere end 375 udstillere. Nordic Organic Food Fair omtales ofte som ’en nøglebegivenhed’ for innovative, nye økologiske mad- og drikkevareprodukter og er populær blandt indkøbere fra hele Skandinavien og resten af verden.

Det følgende er et udvalg af certificerede økologiske mad- og drikkevareprodukter, som udstilles på messen i år:

Wiik & Co A/S (stand J26) giver en forsmag på en ny sød chilisovs fra deres Veribest Organic-sortiment. Sovsen bliver lavet i Thailand og indeholder en blanding af rød chili, hvidløg og sukker. De udstiller også: Veribest Organics bagte bønner, kidneybønner, hakkede tomater, sirup, pestoer, majs, kikærter og kokosmælk (Danmark).

Pfanner Hermann Getränke GmbH (stand H72-B) introducerer deres nye Bio Breakfast Drink (lanceres i februar 2017).  En flydende morgenmad, som indeholder valle, appelsinjuice, bananpuré, agavesirup, grapejuice, bygmalt og honning. De udstiller også: økologiske juicer og isteer (Italien).

Bravo Foods (stand E60-5) lancerer deres QuinuaReal quinoa-sortiment, lavet af økologisk kvalitetsquinoa fra Bolivia. Produkterne inkluderer: risdrikke, korn, puffet quinoa, flager, barer, sirup, pastaer, snacks, mel, forkogte grøntsagsbidder, tabbouleh og risotto (Holland).

Pip Organic (stand J18-5) lancerer deres nye Fruity Waters og Fruit Quenchers i smagsvarianterne Mango, Appelsin & Æble og Solbær, Hindbær & Æble. De består af en blanding af økologiske kvalitetsfrugter og kildevand uden tilsat sukker, sødemidler, koncentrat eller kunstige smagsgivere (UK).

Excealoe S.L (stand G60A) lancerer deres Hispaloe aloe vera-sortiment. Produkterne inkluderer råmaterialer (friske blade), aloe juices, bouillonterninger og paté.  Aloe vera indeholder ingredienser, som er gavnlige for det daglige helbred (Spanien).

Biofood-Biolivs AB (stand F21) lancerer deres mandler og cashewnødder i funktionelle 50 grams snackpakker. De udstiller også: Adunas rawfood-superkakaopulver; en gurkemejedrik fra Karma drinks; Vita Cocos nye Caffe latte og Cafe mocha; nye mørke, lyse og karamel 50 grams chokoladebarer fra Tony’s Chocolonely; Seed & Beans Fair Trade-chokolade (i caffé mocha, fennikel og appelsin med timian); Conscious Chocolates serie af gluten-, mælke- og soyafri chokolade; og Organic Traditions superfoods, som er inspireret af Ayurveda, Jamu, Unami, asiatiske, sydamerikanske og vestlige kulturer (Sverige).

Acetaia Guerzoni (stand H50B) introducerer deres Demeter-certificerede balsamicoeddiker på det nordiske marked. Produkterne inkluderer: Aceto Balsamico di Modena IGP Rosso (Red Label); Aceto Balsamico di Modena IGP Bronzo (Bronze Label); Aceto Balsamico di Modena IGP Argento (Silver Label); Aceto Balsamico di Modena IGP Oro (Gold Label); grape must; og hvid balsamicoeddike (Italien).

Oleo Health Care (stand K51) introducerer deres naturlige ernæringssupplement lavet af 100% Græsk Ekstra Jomfru Olivenolie og produceret i det gamle Olympia. Produktet har kolesterolsænkende egenskaber, og OLEO stiler mod at mindske risikoen for hjerteanfald og inflammation beskytte kroppen imod slidgigt og Alzheimers (Grækenland).

Bio Green Food (stand G60-E) udstiller deres nye Greenherz Bio-Vegan spreads, saucer og guacamole, heriblandt peberfrugtspâté, tomatpâté, mandelpâté, mexicansk sauce og sort hvidløgspâté. Greenherzs hjemmelavede produkter indeholder udelukkende kvalitetsingredienser så de tropiske smage og middelhavssmagene kan nydes (Spanien).

Granarolo (stand H36) fremviser deres nye 100% Vegetale-sortiment af økologiske og vegetariske burgere og færdigretter. De ti varianter inkluderer: burger med courgette; burger med tomat & oliven; burger med spinat; burger med broccoli; burger med gulerod; vegetarkødboller; byg med grøntsager; quinoa med grøntsager; sitan og tofu (Italien).

HeyDay Organic (stand H53) udstiller deres Evergreen 100% rene juice lavet af en blanding af naturlige ingredienser – såsom æble, agurk, spinat, persille, citron og ingefær. HeyDay er en ren, naturlig og økologisk juice uden koncentrat, pasteurisering eller tilsætningsstoffer (Estland).

DO-IT Dutch (stand G48) udstiller Amaizins nye røde kidneybønner i chilisovs, linser i karrysovs og chili con carne.  De er glutenfri og klar til at spise og kan bruges sammen med deres wraps. De udstiller også: Amaizins nye hurtigkogte brune basmatiris og La Bio Ideas Lime Plus lime juice (Holland).

Bio Planète (stand G55) udstiller deres oliven & citron-olie lavet af citroner, som er presset sammen med nyhøstede oliven. De udstiller også: smagsgivere med olivenolie og basilikum, olivenolie & hvidløg og olivenolie & chili. Disse gourmet olie-specialiteter kombinerer friske urter med olivenolie og kan bruges i risotto, på pizzaer, pasta, sauces og i salater (Tyskland).

Drink Bouillon fra granoVita (stand J59) er en krydret varm drink, som kommer i tre smagsvarianter (Rocking Veggie, Hot Ginger og Hot Curry). De bliver pakket individuelt (med 10 poser pr. pakke) og er hurtige og nemme at tilberede – man tilføjer bare vand. Der er kun fem kalorier pr. 100ml, og de er veganske, glutenfri, laktosefri og palmeoliefri (Tyskland).

Magnihill (stand H08) har et nyt sortiment af frosne økologiske grøntsager og bær. Disse inkluderer havtorn, blåbær, tyttebær, granatæblekerner, rødbede, rodfrugter, svenske ærter, wokmix, broccoli og artiskok (Sverige).

Finest Argan (stand A53) udstiller deres Coco Leaf Tea – den nyeste tilføjelse til deres Arganolie-sortiment. De benytter udelukkende arganolie af højeste kvalitet fra det sydlige Marokko og har udviklet deres olier til at kunne bruges i både kosmetik og mad. De udstiller også: kosmetisk arganolie; prickly pear kaktuskerneolie; ghassoul-ler; japansk matcha grøn te i tre kvaliteter; mana matcha coca te; og peruviansk sort macarodkapsler (Irland).

Acetum Spa (stand J55) fremviser deres balsamicoeddike fra Modena. De udstiller fire forskellige kvaliteter og en hvid smagsgiver på messen – fra de blødeste smagsnuancer til de mest intense (Italien).

Feysol Nature S.L (stand G60-G) udstiller Oroney – et sortiment af biologisk biavler-honning. Biernes stader er placeret i en naturpark uden for industrizoner og landbrugszoner, og bierne benytter naturomgivelserne til at producere den økologiske honning uden brug af kunstige produkter og med respekt for honningens produktionscyklus (Spanien).

Veggiebel (stand K46) fremviser deres veganske patéer, veganske spreads og veganske færdigretter. De proteinrige og kulhydratfattige produkter inkluderer: Paté de Provence, paté Normand, hummus classic, vegansk chili con carne og vegansk spaghettisauce. De er glutenfri, GMO-fri og uden gær (Belgien).

Beriksson (stand F83) udstiller Proviant Berlins lemonade med brus i smagsvarianterne citron, æble, rabarber, citron og appelsin og citron og ingefær. Alle varianter indeholder kun økologiske ingredienser, har max 2% tilsat sukker og smager hjemmelavet (Sverige).

Herb Hero (stand J52 introducerer moringa-pulver, gurkemejepulver og kokosolie.  De er rå, veganske og økologiske og er produceret så simpelt som muligt for at bevare så mange næringsstoffer som muligt (Sverige).

Natural Crunch (stand F60F) fremviser deres Vitasnack Organic Fruit Crunch & Choc med mango, ananas, jordbær, banan, æble og kakao.  De er uden tilsat sukker og indeholder kun 78 kcal pr. 20 grams pakke (Spanien).

Diet Food (stand K09) udstiller deres ‘sack of snacks’-sortiment på messen. Der er alt fra originale smagsvarianter til individuelt indpakkede produkter, som inkluderer:  Gojibær, kakaonibs, gyldne bær, kokoschips, krydrede kerner, chokolade/kokoskerner og kanelkerner.  De er GMO-fri og velegnede til veganere (Polen).

Mediterranean Vegetable Oils (G60-F) er den første virksomhed i Spanien, der producerer økologiske ekstra jomfru avocadoolie. Deres sortiment af olier er lavet af økologiske grøntsagskerner, bl.a. solsikke, soyabønne, rasp og saflorkerner fra Spanien, Ukraine og Rumænien (Spanien).

Planet Organic (stand E24) fremviser deres Raw Chiamp proteinbarer med spirede chiafrø, brune risproteiner, ærteprotein og mandelsmør. Hver bar indeholder 10 gram ren planteprotein. Chiamp-barer er en sund to-go snack og er veganske, glutenfri, sojafri og indeholder ikke raffineret sukker (UK).

What a Fruit (stand H30-A) er en unik snackbar lavet af 50% belgisk chokolade og 50% nordiske skovbær. Den kommer i fem smagsvarianter: solbær & kirsebær; blåbær, tranebær, hindbær og jordbær (Estland).

AllFair Trade GmbH (stand J11) udstiller deres nye fairtrade og økologiske sortiment af jomfru kokosolier i forskellige glasstørrelser under mærket Allfair.  Takken være konkurrencen i EU er det velegnet som private label og er blandt de første, der er fairtrade-certificerede (Tyskland).

Gastronomi Leverantören AB (stand H10) fremviser Luscombes prisvindende sodavand og juice fra Devon i Storbrittannien. De fås i mange smagsvarianter, bl.a.: Mostly Devon æblejuice; æblejuice med hyldeblomst; æble & abrikosjuice; gulerod & appelsinjuice; Madagaskarvanilje sodavand; lime crush; hindbær crush; og cool ingefærøl (Sverige).

Herbaria Kräuterparadies (stand J15) udstiller SMULA – håndlavede, krydrede brødkrummer i fem varianter (Middelhav, classic style, sødt til desserter, essensen af Bavaria og glutenfri). De er bagt uden tilsatte enzymer, smager af urter og krydderier og har en sprød skorpe. De kan bruges som rasp, i racletter eller til at strø over gratiner eller bøffer (Tyskland).

Lifefood Czech Republic s.r.o (stand E20) fremviser deres rå veganske pølse – Rawsage. Det er en intens og krydret snack, der består af brazilnødder og soltørrede tomater, og som er krydret med et mix af urter og krydderier (Tjekkiet).

Ecofruit SRL (stand H56) udstiller Native smørbar artiskokcreme.  Den er specielt egnet til artiskokamatører og er ikke tilsat syre, så smagen af artiskok træder frem. Ecofruit er handelsselskabet i sammenslutningen Uno Sicilia, som arbejder med mere end 450 økologiske producenter (Italien).

Maya Gold Trading B.V (stand G19) udstiller deres 100% rå, koldpressede økologiske ekstra jomfru kokosolie, der fås i størrelserne 250g, 450g, 920g og 1400g. Halvdelen af olien er laurinsyre, en medium-kæde triglycerid, der har en lang række helbredsfremmende egenskaber, heriblandt evnen til at øge mængden af det sunde HDL-kolesterol (Holland).

CHIA energidrik fra Laboratoria Natury Sp. z o.o (stand E50) indeholder næringsrige kerner og juice og er en kilde til omega-3 og fibre. Den er udviklet til folk, som ikke har tid til at indtage et helt måltid eller som lige er blevet færdige med at træne (Polen).

Aceites Echinac s.a (stand G60-D) udstiller deres ekstra jomfru olivenolie og kapers. Olien er lavet af Nevadillo Blanco-oliven, og deres kapers i eddikelage kommer fra aloe vera-planter (Spanien).

The Maîtres Chocolatiers hos Saveurs et Nature (stand J08) har udviklet deres nyeste opskrift med mandelmælk. Den 100% veganske chokolade har en smeltende konsistens, som behager de fineste smagsløg – selv dem, som er laktoseintolerante (Frankrig).

James White Drinks (stand J18-4) udstiller deres Zinger drikke (7cl).  De er udviklet som et alternativ til sukkerholdige og koffeinfyldte energidrikke og indeholder hverken konserveringsmidler eller kunstige farvestoffer. De kommer i fire smagsvarianter: gurkemeje, ingefær, lime chili og ekstra ingefær (UK).

Union Rexi S.L.U (stand J50) udstiller deres tørrede frugter lavet uden sødestoffer, sukker og frugtjuice. De produceres i Valencia og de tørrede frugter inkluderer: kakifrugt, abrikoser, pærer, æbler, tranebær, hindbær, jordbær og loquat (Spanien).

Googly Fruit Nordic (stand K66) fremviser deres økologiske snacks til børn op til otte år. De udfylder et hul i markedet, hvor der er få sunde snacks til børn, og inkluderer frugt- og grøntsagschips, squeezy pouches og knasende frokostsnacks (Danmark).

Ice Cream Factory (stand K01) udstiller deres Sweet Cow Ice Cream Cake – Europas første økologiske iskage. Den består af en kombination af vanilje og chokoladeis lavet af frisk, økologisk mælk (næsten udelukkende fra det hollandske landskab). Isen er sødet med hvedesirup og rissirup og er indsvøbt i et tykt lag chokolade i bunden (Holland).

Pajumäe Talu OÜ (stand H30-C) udstiller deres Prasad ghee lavet af usaltet økologisk smør fra en lille familiedrevet gård i Estland. Pajumäe-gården er blevet kåret som den bedste økologiske producent i Estland og som den bedste gård i Estland (Estland).

Molinos Del Duero Group (stand F60-C) udstiller et nyt naturligt tritordeum-morgenmadsprodukt. Tritordeum består af en kombination af durumhvede og byg og er mere fordøjeligt end traditionelle morgenmadsprodukter. Det indeholder mere protein, flere fibre og lutein, som hjælper med at bevare en god bakterieflora og som holder øjnene sunde (Spanien).

Natural Products Scandinavia

Nordic Organic Food Fair afholdes sideløbende med Natural Products Scandinavia hvilket betyder, at besøgende fødevareindkøbere også får adgang til de nyeste naturlige mad- og drikkevareprodukter fra verdens førende brands.

DS Concepts (stand A39) giver en forsmag på deres wellness-vand fra Middelhavet, Mastiqua.  Gennem flere århundreder har beboerne i middelhavsområdet blandet mastiha, harpiksen fra mastiha-træet, med vand for at skabe en speciel drik, der hjælper på fordøjelsen, mundhygiejnen, tandblegning og sundhed. Den indeholder ikke fedt, farvestoffer eller kalorier (Cypern).

Pavilion Healthcare (stand E65) introducerer deres fire nye teblandinger, Ayurvedic Teas, som tæller: Sleep well Tea – kamille og passionsblomst; Slimming Tea – garcinia og grøn te; Green Tea med ingefær, mynte og citrongræs; og Ginger Pick Me up Tea – en ren krydderi-te.  De udstiller også: Vata Balance, Pitta Balance og Kapha Balance teer, som leveres med et kort, hvor man kan lære om forskellige kropstyper, Dosha og yogastillinger (UK).

Sao sa (stand A43) lancerer ALOS-serien af naturligt marinerede og traditionelt røgede havaborre- og havrude-filletter, fanget i det blå middelhavsvand i området ved Messolonghi Lagunen (Natura 2000) i Det Ioniske Hav (Grækenland).

KULAU GmbH (stand A22) lancerer deres nye knasende serie, KULAU Snax, fremstillet af økologiske tang-chips. Chipsne er ikke stegt men tørret forsigtigt, så de indeholder mindre fedt og flere næringsstoffer (Tyskland).

Mamuko (stand A50D) introducerer deres økologiske grød på det nordiske marked. Det er den eneste grød til babyer, som ikke er varmeforarbejdet, som ikke smelter i vand og som ikke er kogt. Tilberedelsestiden er fire til fem minutter, og produktet bevarer naturlige næringsstoffer, mineraler og vitaminer (Litauen).

La Naya chocolate (stand A50F) lancerer deres økologiske, håndlavede chokoladebarer i smagsvarianterne Honning & Brødkrummer, Pistacie & Kakaonibs, Appelsin & Enebær, Hindbær & Appelsin og Jordbær, Kanel & Chili. Ingredienserne inkluderer kakaobønner og kemifri tropiske frugter og stammer fra miljøvenlige gårde, der benytter innovative teknologier (Litauen).

Go4Raw (stand E81) barer og kiks indeholder 100% rå ingredienser bestående af superfoods.  De er tørret ved mindre end 42 graders varme, så mineraler og vitaminer er bevaret. De er veganske og glutenfri og fås i pakker med 24 stk. i smagsvarianterne Appelsin & Kakao, Incabær, Chili & Kakao og Hampeprotein & Chia (Bulgarien).

BioStyle (stand E16) introducerer deres Goody Bites – en ny generation af økologiske raw food bites med bio-aktive ingredienser.  De indeholder essentielle fedtsyrer, superfoods og er rå, probiotiske og glutenfri (Bulgarien).

OKF Corporation (stand D84) introducerer deres Aloe Vera-drik på det nordiske marked.  Den er lavet med frisk frugtpulp og mineralvand, økologisk aloe vera-pulver, økologiske aloe vera-gel, økologisk rørsukker og naturlig grapefrugtsmag (Korea).

Primrose Kitchen (stand A26) udstiller deres økologiske palæo-granola – som fås i smagsvarianterne Appelsin & Cashew og Gojibær, Sort Peber & Citron.  Begge varianter indeholder en sund kombination af solsikkefrø, appelsiner, rosiner, cashewnødder, kokosnød, kanel, muskatnød og himalayasalt (UK).

Primo Mendoza S.L (stand E63) udstiller deres ApiEnergy Orange Creamy Honey. Den består af bipollen, gelé royal og propolis og indeholder 66 kcal (Spanien).

Creative Nature Superfoods (stand A27) udstiller deres økologiske Chia & Mulberry Superfood Muffin Mix. Pulveret er fri for alle de 14 største allergener, indeholder ikke raffineret sukker og er fyldt med superfood-ingredienser. De udstiller også: Chia & Kakao Brownie mix (UK).

The Free From People (stand A57) fremviser Buttercup Meadows serie af free-from pulvermix, som kan bruges til at lave burgere, pølser, kødboller, farsbrød, fyld og meget mere. De er glutenfri og indeholder ikke hvede, mælkeprodukter, æg og MSG og er ikke genmodificerede. Smagsvarianter inkluderer: Krydret Marrokansk Mix, Salvie & Løg Mix, Pølse Mix, Stærk and Krydret Mix, Rosmarin & Hvidløg Mix og Citron, Persille & Timian Mix (UK).

Pulsin’ (stand D12) udstiller deres Peanut Choc Chip Raw Choc Brownie.  Det er en dobbelt chokoladebrownie fuld af kakao, mælkefri chokoladestykker og peanuts som kan spises med god samvittighed. Den er gluten- og soyafri og indeholder ikke genmodificerede stoffer eller raffineret sukker (UK).

Tropicsoul (stand D70) udstiller deres nyeste juice-varianter, heriblandt ananas & frisk pebermynte; ananas, graviola & banan; mango, ananas, acerola & rødbede; mango, ananas, passionsfrugt & ingefær; og mango, passionsfrugt, ananas & kål (Den Dominikanske Republik).

Alara Wholefood (stand E55) udstiller et sortiment af Lucy Rocks økologisk og vegansk palæo-granola – en blanding af boghvede, nødder, kerner og superfoods. Produktet indeholder hverken korn eller raffineret sukker, og den unikke blanding af næringsrigt superfoodpulver og ingredienser giver fire smagsvarianter: Blush Crunch, Glowing Granola, Golden Granolas, og Lush Crunch (UK).

Ramkalni Nordeco (stand C26) udstiller deres sukkerovertrukne frugt og bærmix i Doypack. Serien består af bær, frugter og grøntsager dyrket i Letland og inkluderer: sukkerovertrukne tranebær, solbær, græskar, kvæder og rabarber. Takket være den måde, de tilberedes på, er sukkerovertrukne produkter i stand til at bevare deres naturlige kraft og de biologisk aktive ingredienser (Letland).

Sabadì – Raw-Organic-Natural (stand A28) fremviser deres funktionelle serie af chokolader, som udnytter de seks vigtigste gavnlige egenskaber i kakaobønnen (antioxidanter, antidepressive, adaptogener, immum boostere, seksuelle stimulanser og smuk hud). De udstiller også: Økologisk varm chokolade med skeer, en nem og sjov måde at lave en tyk italiensk-inspireret kop varm chokolade på (Italien).

Grybai LT (stand A50E) fremviser deres nye økologiske champignoner i lage. De er dyrket på en gård, håndplukket og behandlet på egen fabrik. Den lette plastikindpakning har en dokumenteret mindre Co2-udledning end en glaskrukke af samme størrelse (Litauen).

Liquid Juice Company ApS (stand E18) fremviser deres nye yuzu-lemonade, lavet af en af verdens dyreste og mest eftertragtede citrusfrugter: yuzufrugten. Den er ikke lavet af koncentrat, indeholder ingen e-numre og smager af frisk citron, mandarin og grapefrugt (Danmark).

Hemp Juice Sales (stand A49) laver rå hampejuice.  Den indeholder alle de essentielle næringsstoffer plus store mængder stærke antioxidanter og cannabidiol-syre (CBDa), som bruges til at genoprette en naturlig balance og et godt velbefindende. Det rå hampejuice-pulver er frysetørret (Cypern).

Planet Food Sp. Z o.o Sp.K (stand C23) udstiller deres økologiske vafler, Bioffel, som udelukkende består af ingredienser fra certificerede leverandører i EU. De er fremstillet ud fra en original opskrift, som gør dem sprøde og lette, og de indeholder også marietidsel, ekstra jomfru olivenolie, fuldkorn og spelt (Polen).

Agropro (stand D55) udstiller deres hampefrø. Frøene er afskallet ved lav temperatur ved hjælp af en mekanisk afskallingsmetode, som sikrer at næringsstofferne bevares (omega 3, omega 6, omega 9 og vitaminer). De er GMO-fri, glutenfri, kosher, vegetariske og veganske (Italien).

Linnamäe Butchery (stand D47) udstiller deres Wild Jerky Jerkies, lavet af vildtkød.  Al kødet er jagtbytte fra naturen, hvor maden er 100% naturlig uden kunstige tilsætningsstoffer.

Wild Jerky-produkterne inkluderer vildsvin, oksekød, elg og rådyr (Estland).

Geocook-serien fra Geovita Group (stand C29) laver hurtigt tilberedte morgenmadsprodukter og bælgplanter. Geovita ready-to-eat-salaterne kommer i varianter med byg, spelt og bulgur, er lavet uden tilsætningsstoffer og konserveringsstoffer og har en holdbarhed på 12 måneder (Italien).

Besøg den nye online Guide til Indkøbere for at se endnu flere produkter, der vil være at finde på messen:www.nordicorganicexpo.com/buyersguide.

Gratis tilmelding for besøgende

Nordic Organic Food Fair vender tilbage til Malmø, Sverige d. 16.-17. november (nye datoer midt i ugen).

Find mere information og tilmeld dig på  www.nordicorganicexpo.com og tast kampagnekode NFDK800 (https://registration.n200.com/survey/2owh6szsp5ab6?actioncode=NFDK800&translation=38w17nyo5kjxb).

For medieforespørgsler & pressekort, kontakt:
Emma-Louise Jones, Head of PR
e: ejones@divcom.co.uk

Sharna Waid, PR Executive
e: swaid@divcom.co.uk

For udstillingsforespørgsler, kontakt:
Anne Seeberg, Event Director
e: aseeberg@divcom.co.uk
Website: www.nordicorganicexpo.com
Twitter: www.twitter.com/NordicOrganic
Facebook: www.facebook.com/nordicorganic
LinkedIn: www.linkedin.com/groups/Nordic-Organic-Food-Fair-5071082

Melina Viking, Sales Executive
e: MViking@divcom.co.uk

Scandinavia office:
Nordenskiöldsgatan 13, S – 211 19 Malmø, Sweden
e: LLarsson@divcom.co.uk

I 2014 var Nordic Organic Food Fair nomineret i kategorien ’Best Tradeshow Exhibition (UK & International) under 2,000sq.m’ ved Storbritanniens Association of Event Organisers årlige Excellence Awards.  Messen var også blandt finalisterne i katogien ’Best International Launch’ ved Storbritanniens Exhibition News Awards.

I 2013 vandt Natural Products Scandinavia i kategorien ‘Best International Launch’ ved Storbritanniens Exhibition News Awards.  Messen var også finalist i kategorien ‘Best Trade Launch Show’ ved Storbritanniens Association of Event Organisers’ årlige Excellence Awards.

Diversified Communications UK (Diversified UK) er et hurtigt voksende eventbureau og forlag specialiseret i at arrangere handelsfremmende arrangementer med kontorer i Brighton, Peterborough og Nailsworth.  Diversified UK’s portefølje inkluderer Nordic Organic Food Fair i Malmø, Sverige (afholdes sideløbende med Natural Products Scandinavia); Natural Food Show at Natural & Organic Products Europe (London); Natural & Organic Awards; Natural Products News; lunch!; Casual Dining; Casual Dining Restaurant & Pub Awards; og Commercial Kitchen. Få mere information: www.divcom.co.uk.

Diversified UK er en del af Diversified Communications, en førende international medievirksomhed, der tilbyder markedsadgang, uddannelse og informationer gennem globale, nationale og regionale ansigt-til-ansigt events, digitale- og printudgivelser og TV-stationer. Diversified servicerer et større antal brancher inden for bl.a.: fiskeprodukter, food service, naturlige og økologiske produkter, sundhedspleje, kommercielt fiskeri og forretningsledelse. Diversified har hovedkontor i Portland, Maine, USA, og beskæftiger mere end 850 ansatte på tværs af otte afdelinger i syv lande. Få mere information: www.divcom.com.