Presseinvitation: Natural Products Scandinavia

Som Nordens eneste dedikerede messe for naturlig livsstil, helsekost, skønhedsprodukter, fødevarer og ernæring, er den en ideel mulighed for at se de nyeste tendenser inden for naturlige og økologiske produkter og få en forsmag på nye produktlancering på markedet.

For at ansøge om et pressekort*, kan du kontakte ejones@divcom.co.uk .

Tilmeld dig på forhånd for at undgå vente tid, den dag du ønsker at besøge messen.

Hvad : Natural Products Scandinavia
Hvors : MalmöMässan, Sverige
Hvornår: søndag 1 november, mandag 2 november, 10.00 – 17.00

Nye produktlanceringer

Natural Products Scandinavia ligger sideløbende med Nordic Organic Food Fair, hvilket betyder besøgende journalister også kan drage fordel af adgang til de nyeste økologiske produkter fra over 200 brands. Her er et eksempel på nogle af de nye lanceringer bliver introduceret for 2015 - www.naturalproductsscandinavia.com/natural-products-scandinavia-previews-its-exhibitor-show-highlights-for-2015 .

For at hjælpe dig med at planlægge dit besøg, er vores showguide er nu online på http://naturalproductsscandinavia.com/showguide .

Udstillerliste

Besøg www.naturalproductsscandinavia.com/exhibitor-list

The Natural Theatre

Dette års seminarprogram omfatter store navne som Fredrika Gullfot, CEO og grundlægger af Simris Alg; Stefan Anbro, senior analyst hos Euromonitor; Lara Dassi, PR & Marketing Manager for connature.com; Irene von Arronet, Natural Organic Cosmetics (NOC Sweden); Ms Elodie Toulouze, international certification officer hos Ecocert; og Francesca Morgante, Label Manager hos Natrue.  Se venligst det fulde program www.naturalproductsscandinavia.com/natural-beauty-theatre .

Kontakt:

Emma-Louise Jones
Head of PR
ejones@divcom.co.uk

Noter :

*Bemærk : Dette er en handel kun begivenhed. Yderligere detaljer kan blive anmodet om at verificere journalistisk aktivitet og alle pressen gennemløb udstedes til ledelsens skøn. Marketing / reklame , salg , PR repræsentanter , forlæggere, og andre ikke- redaktionelle fagfolk medieorganisationer er ikke berettiget til pressen passerer . Filmhold vil ikke blive optaget i begivenheden uden forudgående tilladelse fra arrangøren.

Natural Products Scandinavia vandt Best International Launch til Storbritanniens Exhibition News Awards i maj 2013. I juni 2013 blev den nomineret som finalist i Best Trade Launch Show kategorien til den britiske Association of Event Organisers’ årlige Excellence Awards.

I 2014 blev Nordic Organic Food Fair nomineret til Best Tradeshow Exhibition (UK & International) under 2,000 m2 kategorien til den britiske Association of Event Organisers ’ årlige Excellence Awards. I a pril 2014, blev messen nomineret i kategorien Best International Launch ved den britiske Exhibition News Awards.

www.naturalproductsscandinavia.com/wp-content/uploads/NPS14-aisle1.jpg
www.naturalproductsscandinavia.com/wp-content/uploads/PPD4330-1024x681.jpg
www.naturalproductsscandinavia.com/wp-content/uploads/PPD4617-1024x681.jpg
www.nordicorganicexpo.com/wp-content/uploads/IMG_1311.jpg
www.naturalproductsscandinavia.com/wp-content/uploads/PPD4642-681x1024.jpg

Diversified Communications UK (Diversified UK) er en hurtigt voksende event arrangør og forlag baseret i Brighton, Peterborough, Leamington Spa, og Nailsworth, Glos.  Diversifed UKs portfolio includerer Nordic Organic Food Fair (sideløbende med Natural Products Scandinavia); Natural & Organic Products Europe (London); Natural and Organic Awards; Natural Products magazine; Natural Beauty Yearbook; camexpo. For mere information, besøg: www.divcom.co.uk .

Diversified UK er en del af Diversified Communications, en af de førende internationale medievirksomheder inden for markedsinformation, uddannelse og information gennem globale, nationale og regionale face-to-face events, eMedia, publikationer og tv-stationer.  Diversified servicerer en rækker sektorer inklusiv: seafood, foodservice, naturlige og økologiske produkter, sundhedspleje, kommerciel marinedrift og virksomhedsledelse. Baseret i Portland, Maine, USA, beskæftiger Diversified over 800 medarbejdere, med afdelinger i det østlige USA, Australien, Canada, Hong Kong, Singapore, Thailand og Storbritannien. For mere information, besøg: www.divcom.com