Presseinvitation: Nordic Organic Food Fair

Som Nordens eneste dedikerede messe for økologiske føde- og drikkevarer, er den en ideel mulighed for at se de nyeste økologiske tendenser og få en forsmag på nye fødevareinnovationer og produktlanceringer på markedet.

For at ansøge om et pressekort*, kan du kontakte ejones@divcom.co.uk

Tilmeld dig på forhånd for at undgå vente tid, den dag du ønsker at besøge messen (din badge giver dig også adgang til Natural Products Scandinavia)

Hvad: Nordic Organic Food Fair
Hvors : MalmöMässan, Sverige
Hvornår: søndag 1 november, mandag 2 november, 10.00 – 17.00

Nye produktlanceringer

Dette års messe, løber sideløbende med Natural Products Scandinavia, og har 350 udstillende virksomheder. Her er et eksempel på nogle af de produktlanceringer som findes på messen - www.nordicorganicexpo.com/show-press-releases/nordic-organic-food-fair-2015-exhibitor-show-highlights .

For at hjælpe dig med at planlægge dit besøg, er vores showguide er nu online på http://nordicorganicexpo.com/showguide .

Udstillerliste

Besøg www.naturalproductsscandinavia.com/exhibitor-list .

The Organic Theatre

Dette års seminarprogram omfatter navne som Nettos COO Thor Jørgensen; KRAVs Johan Cejie; Organic Denmarks internationale marketings direktør Helene Birk; Green & Blacks medstifter Craig Sams; Soil Associations Trade Relation Manager Lee Holdstock; Oatly Creative Director John Schoolcraft; Ekoweb grundlægger Cecilia Ryegård; Mimi Eriksson Dekker og Eva Fröman fra EkoMatCentrum; Matthias Lehner - Ph.d. Lunds Universitet og medlem og tidligere formand for Ekolivs Co-operative i Malmø; Per Kølster, formand for Økologisk Landsforening og næstformand rådsmedlem IFOAM EU; Edward Boëthius, Trend Analyst United Minds; Annika Lindecrantz, chefredaktør for Livsmedel i focus; og Charlotte Bladh André, Formand for Organic Sverige. Se venligst det fulde program www.nordicorganicexpo.com/the-food-drink-education-programme .

Kontakt:

Emma-Louise Jones
Head of PR
ejones@divcom.co.uk

Noter :

*Bemærk : Dette er en handel kun begivenhed. Yderligere detaljer kan blive anmodet om at verificere journalistisk aktivitet og alle pressen gennemløb udstedes til ledelsens skøn. Marketing / reklame , salg , PR repræsentanter , forlæggere, og andre ikke- redaktionelle fagfolk medieorganisationer er ikke berettiget til pressen passerer . Filmhold vil ikke blive optaget i begivenheden uden forudgående tilladelse fra arrangøren

I 2014 blev Nordic Organic Food Fair nomineret til Best Tradeshow Exhibition (UK & International) under 2,000 m2 kategorien til den britiske Association of Event Organisers ’ årlige Excellence Awards. I a pril 2014, blev messen nomineret i kategorien Best International Launch ved den britiske Exhibition News Awards.

Natural Products Scandinavia vandt Best International Launch til Storbritanniens Exhibition News Awards i maj 2013. I juni 2013 blev den nomineret som finalist i Best Trade Launch Show kategorien til den britiske Association of Event Organisers’ årlige Excellence Awards.

Diversified Communications UK (Diversified UK) er en hurtigt voksende event arrangør og forlag baseret i Brighton, Peterborough, Leamington Spa, og Nailsworth, Glos.  Diversifed UKs portfolio includerer Nordic Organic Food Fair (sideløbende med Natural Products Scandinavia); Natural & Organic Products Europe (London); Natural and Organic Awards; Natural Products magazine; Natural Beauty Yearbook; camexpo. For mere information, besøg: www.divcom.co.uk .

Diversified UK er en del af Diversified Communications, en af de førende internationale medievirksomheder inden for markedsinformation, uddannelse og information gennem globale, nationale og regionale face-to-face events, eMedia, publikationer og tv-stationer.  Diversified servicerer en rækker sektorer inklusiv: seafood, foodservice, naturlige og økologiske produkter, sundhedspleje, kommerciel marinedrift og virksomhedsledelse. Baseret i Portland, Maine, USA, beskæftiger Diversified over 800 medarbejdere, med afdelinger i det østlige USA, Australien, Canada, Hong Kong, Singapore, Thailand og Storbritannien. For mere information, besøg: www.divcom.com