Kom i Tivoli til halv pris med DONG Energy

​​Skal du en tur i Tivoli i uge 35 eller 36, er det måske værd at tjekke dine regninger en ekstra gang. Er du kunde hos DONG Energy, kan du nemlig invitere en ven med og nøjes med kun at betale for dig selv.

Hundredtusindvis af danskere passerer hvert år billetlugerne på vej ind i Tivoli i hjertet af København. Er du kunde hos DONG Energy, kan du invitere en ven med indenfor og nøjes med kun at betale for dig selv. Det sker i uge 35-36, hvor Tivoli afholder ”DONG Energy”-kundedage.

”Som klimapartnere arbejder DONG Energy og Tivoli målrettet på at reducere Tivolis samlede energiforbrug. At Tivoli har fokus på energibesparelser og CO2-udledning, har dog ikke gjort det til et mindre eventyrligt sted at hygge sig med familie og venner. Derfor giver vi de af vores kunder, der alligevel planlægger at besøge Tivoli, mulighed for at tage en ven med indenfor og kun betale for deres egen billet, siger Bo Lundberg, salgs- og marketingdirektør i DONG Energy.

For at kunne invitere en ven med i Tivoli, skal man som DONG Energy-kunde klikke sig ind på dongenergy.dk/tivoli, indtaste sit navn og adresse og efterfølgende printe et kundebevis ud.

Er man den konkurrencelystne type, giver hjemmesiden også mulighed for at deltage i sjove spil og quizzer, hvor der kan vindes præmier til turen i Tivoli.

Morten Kidal