Efecte frigiver ITSM 7.0 med en helt ny brugeroplevelse

Efecte ITSM 7.0 løfter niveauet for brugervenlighed og bevarer førerpositionen inden for tilpasningsmuligheder

Efecte Corporation annoncerer generel tilgængelighed af Efecte ITSM 7.0-udgaven for alle kunder i Europa. Denne betydelige software-udgivelse indebærer en helt ny brugeroplevelse for personale inden for service desk og IT-service. Det brugsmæssige aspekt af softwaren har fået et radikalt nyt design med enkelhed og brugervenlighed i tankerne. Ud over at sætte en ny standard for ITSM-løsninger skalerer den web-baserede brugergrænseflade automatisk til forskellige skærmstørrelser, lige fra mobiltelefoner til bærbare computere.

"Allerede i dag er Efecte ITSM nok blandt de produkter til styring af virksomhedsservice i Europa, som er lettest at tilpasse. Med nye filtrerings- og dashboard-funktioner kan ITSM-brugerne nu i endnu højere grad skræddersy deres rapporter til de forretningsmæssige behov", udtaler CEO Sakari Suhonen. "Efecte ITSM 7.0 er for nylig af ITSM Review Universe blevet benchmarket til at have de bedste lokale tilpasningsmuligheder blandt ITSM-løsningsudbydere i Norden, og løsningen udkonkurrerer endda nogle af de førende leverandører fra USA. Det beviser vores engagement i at skabe værdi for vores kunder."

Efecte ITSM 7.0 er kernen i Efectes portefølje, og med de supplerende produkter Efecte Self-Service og Efecte Identity er det hurtigt at implementere og nemt at tilpasse håndteringen af alle former for IT-baseret virksomhedsservice.

Efecte ITSM 7.0 har gennem en periode kørt som beta-version i produktionsmiljøer hos udvalgte kunder, og nu er den blevet gjort tilgængelig for alle kunder i hele Europa. ITSM 7.0 kan implementeres på kundelokaliteter eller som cloud-løsning serviceret og drevet af Efecte.

Yderligere information:

Sakari Suhonen, CEO, Efecte Corp