Efecte lancerer Edge, den eneste ITSM-løsning med integreret identity-styring

Efecte Edge sætter en ny standard for personorienteret enterprise service management med enkelt sign-on, automatisering uden tilpasning og webbaseret selvbetjening til flere enterprise services. Evnen til at håndtere leverandører, kontrakter og relationer centralt fra en enkelt service desk-applikation, der indeholder integreret, finmasket adgangsstyring for leverandørerne, gør løsningen unik på ITSM-markedet.

Efecte Corporation lancerede i dag Efecte Edge™-løsningen på ITSMF-konferencen i Helsinki, Finland. Løsningen består af tre præ-integrerede produkter: Efecte Identity Management 2015, Efecte Service Management 2015 og Efecte Self-Service 2015.

"Ud fra dialogen med vores kunder står det klart for os, at SIAM-parathed, en samlet og integreret selvbetjenings-brugeroplevelse og enterprise-databeskyttelse skaber behov for en ny tilgang til enterprise services", udtaler CEO Sakari Suhonen.

Efecte Edge placerer menneskene forrest i enterprise services. Den brugervenlige selvbetjeningsoplevelse, identity med enkelt og samlet sign-on og service management, som er let at tilpasse, øger medarbejdertilfredsheden og maksimerer produktiviteten i enhver organisation.

Sakari Suhonen siger desuden: "Vi har set meget positive tilbagemeldinger fra vigtige kunder på vores nye løsning. Flere store nye kunder er gennem de seneste måneder tilmeldt Efecte Edge-løsningen, og vi bliver de første til at rulle en SIAM-forberedt løsning ud i hele Norden."

Efecte Edge-løsningen vil være tilgængelig for kunder i 4. kvartal 2014.

Yderligere oplysninger fås ved at kontakte:

Tlf. +358 50 384 3576

Citater