Efecte udvider i Tyskland

Softwarevirksomheden Efecte udvider sine aktiviteter med dannelsen af datterselskabet Efecte Germany GmbH i München, Tyskland. Dannelsen af denne nye organisation i Tyskland understøtter Efectes strategi om internationale aktiviteter uden for det nordiske hjemmemarked.

"Efecte har de sidste to år oplevet en betydelig vækst på det nordiske hjemmemarked og har indgået aftaler med over 20 nye kunder i 2014. Samtidig har vi systematisk udviklet vores softwareportefølje, så den kan opfylde vores kunders behov for automatisering og optimering af deres Service Management-processer," udtaler CEO Sakari Suhonen.

Derfor er det et naturligt skridt at skabe yderligere vækst i Tyskland, som er Europas største enkeltstående softwaremarked, ved at ansætte lokale medarbejdere med kompetencer inden for IT Service Management i vores tyske datterselskab. Samtidig opbygger vi et partnernetværk i det tysktalende marked for at kunne levere lokal støtte til kundernes implementeringsprojekter.

"Vores unikke Service Management-softwareløsning, Efecte Edge, består af tre integrerede produkter – IT Service Management, Self-service Channel og Identity Management. Den kan give vores kunder hurtige investeringsafkast fra en sammenhængende Service Management-løsning baseret på SIAM.

Efecte vil fortsætte sin strategi om at udvikle og udvide virksomhedens aktiviteter og betjene mellemstore virksomheder internationalt, især inden for Service Management-automatisering og selvbetjening for medarbejdere.

Yderligere oplysninger fås ved at kontakte:

Sakari Suhonen, CEO, Efecte Corp., tlf. +358 50 384 3576

Citater