Eksperter i internationalisering indtræder i Efecte's bestyrelse

På sin generalforsamling den 30. april 2015 valgte softwarevirksomheden Efecte Hannu Vaajoensuu, bestyrelsesformand for Basware Corporation og Turkka Keskinen, CIO for UPM, som nye medlemmer af sin bestyrelse. Pertti Ervi, Kari J. Mäkelä og Juha Ollila fortsætter som medlemmer af bestyrelsen.

"Gennem to år har vi fokuseret på at udvikle Efecte til en førende udbyder af nordisk service management-software. I den periode har vi vundet en lang række nye kunder i de nordiske lande," udtaler Sakari Suhonen, CEO for Efecte.

I begyndelsen af 2015 oprettede Efecte et tysk datterselskab, som skal understøtte virksomhedens strategi om internationalisering i områder uden for de nordiske lande.

"Hannu Vaajoensuus omfattende erfaring med internationalisering af softwarebranchen og Turkka Keskinens erfaring med informationshåndtering i en global virksomhed vil give Efecte's bestyrelse ekstra styrke til at styre udviklingen af virksomhedens internationale forretning i nye markeder," siger Suhonen.

Efecte vil fortsætte med at udvikle sine aktiviteter og sin rolle som international softwareudbyder i overensstemmelse med virksomhedens strategi inden for områderne IT service management og identity management.

Yderligere oplysninger fås ved at kontakte:

Sakari Suhonen, CEO, Efecte Oy, tlf. +358 50 384 3576