Finsk arbejdssammenslutning uddeler Design from Finland-mærket til Efecte

- Virksomheder, som modtager mærket, er frontløbere, der investerer i design

Efecte designer personorienteret enterprise management-software til IT service management, selvbetjening og identity management. Vores mission er at maksimere produktiviteten gennem forenkling af, hvordan man bruger softwarebaseret enterprise service. "Efecte har konstant fokus på forbedring af brugergrænsefladens design", siger Peter Schneider, VP Products.

Design from Finland-mærket blev givet til Efectes selvbetjeningsprodukt, den browserbaserede, reaktionsorienterede webservice til en samlet og integreret selvbetjening. Efectes løsning er udviklet i Finland af førende eksperter inden for brugeranvendelighed i ITSM-branchen.

"Mærket understreger designets store betydning for virksomheders succes. Virksomheder, som modtager Design from Finland-mærket, er frontløbere, der investerer i design og forstår værdien af det som en del af deres forretningsstrategi", udtaler Rilla Engblom, Brand Manager, Design from Finland.

Yderligere oplysninger fås ved at kontakte:

Peter Schneider, VP Products, Efecte

Tlf. +358 40 838 2867

Citater

Mærket understreger designets store betydning for virksomheders succes. Virksomheder, som modtager Design from Finland-mærket, er frontløbere, der investerer i design og forstår værdien af det som en del af deres forretningsstrategi.
Rilla Engblom, Brand Manager, Design from Finland
Efecte har konstant fokus på forbedring af brugergrænsefladens design.
Peter Schneider, VP Products, Efecte