Lancering af service-automatisering til det internationale marked - Efecte og Youredi samarbejder om levering af innovative løsninger

Efecte Corp. og Youredi Ltd. lancerer europæisk samarbejde. Et service management-system fra Efecte og Youredis cloud-baserede integrationsteknologi garanterer et uforligneligt, hurtigt og omkostningseffektivt redskab til håndtering af it- og forretningsservice samt effektiv informationsoverførsel mellem virksomhedens forskellige systemer.

Vores kunders behov for dataoverførsel er blevet undersøgt gennem en række fælles pilotprojekter, hvor de første resultater bliver tilgængelige i løbet af efteråret.

"Overførsel af data fra et it service management-system til faktureringssystemet og videresendelse af selvbetjeningsanmodninger til den korrekte outsourcingpartner er glimrende eksempler på scenarier, hvor virksomheder søger efter automatisering, forbedringer og forenkling med øget omkostningskontrol uden at gå på kompromis med servicekvaliteten og rapporteringsmulighederne", siger Johannes Niemi, Efectes salgschef.

Youredi supplerer Efectes banebrydende løsninger med brug af moderne teknologi. Gartner Research har udpeget Youredi som én blandt af fire serviceudbydere i kategorien "Cool vendor in Integration 2014" på globalt plan. Det globale samarbejde vil være til gavn for kunderne hos begge de to virksomheder. Virksomheder, der opererer multinationalt, har ikke mulighed for at centralisere deres service management fuldstændigt, fordi man er nødt til at tilpasse sig efter lokale forhold. Den kombinerede løsning, der udbydes gennem samarbejdet mellem Efecte og Youredi, vil gøre det muligt for kunden at integrere med sine lokale partnere på en omkostningseffektiv måde.

"Servicebaseret integration giver virksomheder mulighed for at skabe forbindelse mellem forskellige systemer på en hurtig og effektiv måde. Centraliseret service management og automatisering vil også gøre det muligt at integrere Efectes services i den samlede it-løsning, uanset virksomhedens størrelse", siger Vesa Kotilainen fra Youredi.

"Det er med stolthed, at vi kan præsentere finsk innovation på det internationale marked. Gennem dette samarbejde vil vi kunne tilbyde en usædvanligt omkostningseffektiv kombination af services", udtaler Niemi glad. "Vi er meget begejstrede over samarbejdet, som er et glimrende eksempel på kundernes behov for servicebaseret integration" slutter Kotilainen.

Yderligere oplysninger fås ved at kontakte:

Johannes Niemi, SVP, Sales Nordic, Efecte Corp.
Tlf. +358 40 747 9161

Vesa Kotilainen, Chief Commercial Officer, Youredi Ltd.
Tlf. +358 40 828 1232

Youredi er en privat virksomhed, der tilbyder integrationsservices. Youredi blev stiftet i 2010 og har hovedkontor i Helsinki . Virksomhedens kundekreds vokser støt, og selskabet er på en stejl vækstkurve. Med løsninger fra Youredi kan virksomheder kombinere deres datastrømme hos sig selv, i form af en cloud-tjeneste eller til udførelse mellem forretningspartnere. Kunder og partnere kan bruge Youredi-serviceplatformen (iPaaS) til egne aktiviteter, i netværk med hinanden og til informationsudveksling med services, der kan skaleres på en sikker måde . www.youredi.com

Citater

Servicebaseret integration giver virksomheder mulighed for at skabe forbindelse mellem forskellige systemer på en hurtig og effektiv måde. Centraliseret service management og automatisering vil også gøre det muligt at integrere Efectes services i den samlede it-løsning, uanset virksomhedens størrelse.
Vesa Kotilainen, Chief Commercial Officer, Youredi
Overførsel af data fra et it service management-system til faktureringssystemet og videresendelse af selvbetjeningsanmodninger til den korrekte outsourcingpartner er glimrende eksempler på scenarier, hvor virksomheder søger efter automatisering, forbedringer og forenkling med øget omkostningskontrol uden at gå på kompromis med servicekvaliteten og rapporteringsmulighederne.
Johannes Niemi, SVP, Efecte