Historisk modeshow hos egetæpper

Fredag den 20. marts samles 120 kantineledere fra hele landet hos egetæpper a/s til Kantineledernes årsmøde i Herning. egetæpper er nemlig fredag aften vært ved et stort fælles arrangement, som indledes med et historisk modeshow, arrangeret af Textilforum. Modeshowet starter omkring kl. 19.00.

Du/I er meget velkommen til at besøge os på fabrikken i Herning fredag den 20. marts til arrangementet, hvor der vil være mulighed for blandt andet at tale med Lene Ruby, som er formand for Kantineledernes Midt / Vest afdeling. Der vil ligeledes være mulighed for at tage billeder af modeshowet.

Vi sørger også for at tage billeder i løbet af aftenen. Disse sender vi ud sammen med pressemeddelelsen efter arrangementet.

Skulle du have spørgsmål eller have brug for yderligere information, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Om os

Egetæpper a/s er i dag en af de førende tæppeproducenter i Europa. Banebrydende designmuligheder, kompromisløs kvalitet og omtanke for miljø og indeklima er nogle af de parametre, der sætter egetæpper højt på listen over foretrukne tæppeleverandører. Hos egetæpper begrænser vi ikke vores kunder; men tilbyder muligheder. Ved hjælp af avanceret produktionsteknologi er det kun fantasien, der sætter grænser for det mulige.