Ellos først i Norden med at ”synes om” Facebook Ellos lancerer Friends store – den første applikation for sociale medier shopping

Nu præsenterer Ellos Friends store på ellos.dk. Gennem lanceringen af Friends store åbner Ellos op for en ny måde for kunderne at handle sammen på gennem Facebook. Ellos er den første i Norden til at tilbyde noget, der allerede er anvendt med stor succes i andre internationale virksomheder.

Gennem Friends store vil Ellos forbedre shopping oplevelsen på nettet ved, at kunderne kan interagere med hinanden gennem Facebook ved enkelt at kunne se, hvad ens venner synes om og ved selv at dele sine egne favoritter. Dette gør kunderne ved at logge in på Ellos Friends store med deres Facebook konto og ”synes om” de produkter, som man synes virker interessante. I Friends store kan kunderne udover at udforske de produkter, som de fleste synes om, også få inspiration til produkter som passer til ens egen personlige profil.

Lanceringen af Friends store er endnu et stort skridt i Ellos satsning på sociale medier. På Ellos Friends store vil kunderne opnå flere og flere fordele ved at anvende “synes om” knappen og Ellos vil fremover introducere flere spændende funktioner.

“Gennem Ellos Friends store skaber vi en unik og spændende shopping oplevelse, da vores kunder har mulighed for at handle sammen. Jeg er utrolig stolt over, at vi endnu en gang er blandt de første til at give vores kunder nye muligheder for at bruge sociale medier til deres shopping. Vi var de første i branchen til at lancere en Iphone application, vi solgte iPad før nogen anden postordre aktør og nu lancerer vi Friends store,” siger Eric Dubois, CEO Redcats Nordic.

Den nye funktion er tilgængelig for både nuværende og nye kunder, og alle medlemmer af Facebook har muligheden for at logge ind på Ellos Friends store for at inspirere eller blive inspireret af sine venner.

For yderligere information:

Eric Dubois, CEO

Telefon: +46 (0)33 16 08 05

www.ellos.dk                                                                                            www.redcats.com

Redcats Nordic er Nordens førende postordrefirma med varemærkerne Ellos, La Redoute, Enjoy og Jotex. Redcats Nordic har 1.000 ansatte og en omsætning i 2010 på 3 mia. SEK. Redcats Nordic er en division af Redcats, en førende verdensomspændende online detailhandler inden for mode og boligudstyr. I 2010 steg Redcats’ omsætning til 34,4 mia.kr., hvoraf 54 % kom fra handel på nettet og antallet af ansatte var på 14.000. Redcats består af et netværk af forskellige kanaler, der dækker omkring 30 kataloger, 70 e-handel butikker og 600 butikker. Redcats Group er en virksomhed inden for PPR.

Tags: