Offentliggørelse af prospekt - SAS Danmark A/S

Offentliggørelse af prospekt - SAS Danmark A/S I anledning af tilbudet fra SAS AB (publ) ("SAS AB") til aktionærerne i SAS Danmark A/S, SAS Norge ASA og SAS Sverige AB (publ) samt optagelse af SAS AB´s aktier til notering på Københavns Fondsbørs, Oslo Børs og Stockholmsbörsen offentliggøres hermed prospekt af den 18. maj 2001. Tilbudet til aktionærerne i SAS Danmark, SAS Norge og SAS Sverige indebærer at for hver aktie i SAS Danmark, SAS Norge og SAS Sverige tilbydes en nyudstedt aktie i SAS AB. Der henvises i øvrigt til tilbudsdokumentet i prospektet på side 9-14. Tilbudsperiode: 28. maj - 25. juni 2001 Afregningsdag: omkring den 29. juni 2001 Handel med BTA: forventes indledt den 29. juni 2001 Første noteringsdag for SAS AB-aktien: 6. juli 2001 Prospekt og acceptblanket sendes til samtlige navnenoterede aktionærer i SAS Danmark, SAS Norge og SAS Sverige og er ligeledes tilgængeligt hos SAS (www.sas.dk) og hos Nordea Securities (www.nordeasecurities.com). Med venlig hilsen Jørgen Lindegaard Administrerende Direktør ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2001/05/22/20010522BIT00010/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/05/22/20010522BIT00010/bit0001.pdf

Abboner