Ferie & Fritid i Bella vil ”Discover America”

Den Københavnske ferieudstilling, Ferie & Fritid i Bella, sætter fokus på USA som rejsedestination i samarbejde med Danish Discover America, når udstillingen afholdes den 18.-20. januar 2013 i Bella Center.

Som et nyt initiativ er Ferie & Fritid i Bella gået sammen med Danish Discover America for at promovere USA som rejsedestination på udstillingen i 2013. Resultatet bliver et stort område, hvor de besøgende kan møde repræsentanter fra hoteller, handelskontorer, turistbureauer mv. fra forskellige dele af USA.

Direktøren for Danish Discover America, Karin Gert Nielsen, glæder sig over samarbejdet og ser frem til deltagelsen på Ferie & Fritid i Bella 2013:

”Danish Discover America støtter alle initiativer, som er med til at fremhæve turismen til USA, og med sine mere end 40.000 besøgende er Ferie & Fritid i Bella bestemt ingen undtagelse.”

”Vi oplevede et rekordhøjt antal af nordiske turister, der tog til USA i 2011 – en stigning på 13 procent i forhold til 2010. En af grundene til dette er, at USA til fulde opfylder den nordiske turists ønsker og behov med sin unikke kombination af storslået natur, i for eksempel Yosemite National Park, spændende kulturelle begivenheder i New York eller lækre kulinariske oplevelser i Californien – og vi glæder os til, sammen med Ferie & Fritid i Bella, at kunne præsentere endnu flere potentielle nordiske besøgende for fantastiske USA.”

www.ferieibella.dk

Følg Ferie & Fritid i Bella på Facebook

Exhibition & Sales Group Manager Malina Hye, tlf. 32 47 23 02, e-mail: mhy@bellacenter.dk
Pressekonsulent Karin Rasmussen, tlf. 32 47 26 11, e-mail: kra@bellacenter.dk