Godt salg på Ferie & Fritid i Bella

Ferie & Fritid i Bella har i år satset på at skabe en endnu stærkere salgs- og tilbudsudstilling end tidligere. Og denne strategi har givet gevinst. Rejsebranchen har  oplevet et godt salg på ferieudstillingen, der blev afviklet i weekenden i Bella Center.

Ferie og Fritid i Bella har i weekenden kunnet fejre sit 30 års jubilæum, og et af målene for den nye ledelse har været at udvikle udstillingen i retning af en mere direkte salgsplatform. Denne udvikling har fået en god start med udstillere, som melder om et godt salg.

Udstillingen i dens nye form, med tematiseringer og mange gode ferie-og rejsetilbud, har blandt andet været en succes for udstillerne Bravo Tours og Top Tours:

"Vi er meget tilfredse med vores deltagelse. Salget har været positivt, vore messetilbud har fungeret godt og vores placering i rejseområdet har været virkelig god. Vi har haft mange besøgende på vores stand, og vi regner desuden med, at salget vil fortsætte i den kommende tid, når de, der lige skulle tænke over tingene, vender tilbage til os," fortæller Martin Bisp fra Top Tours.

Ungdomsområdet med STA Travel og Backpacker Planet viste sig også som et positivt nyt tiltag på udstillingen:

"Vores deltagelse er gået over al forventning og vi har solgt godt på alle messedagene. Vi har delt 2,5 ton kataloger ud, og der har været et konstant flow af mennesker – både de unge og deres forældre – på vores stand," siger Martin Bjerg, Salgschef hos STA Travel.

Udstillerne på campingområdet melder også positivt tilbage på udstillingen, og bl.a. Bijé Camping fortæller om et bedre salg og en glad messestemning.

"Vi er rigtig godt tilfredse med weekendens udstilling. Vi føler, at vi er på vej i den rigtige retning, og at udstillingen i år har været en god generalprøve til udstillingen i 2013," fortæller udstillingschef Malina Lebrecht Hye.

Årets Ferie & Fritid i Bella havde i alt 42.314 besøgende,en stigning i forhold til 2011, hvor besøgstallet var 39.086.

:

Exhibition & Sales Group Manager MalinaLebrecht Hye, tlf. 32 47 23 02, e-mail: mhy@bellacenter.dk

Pressekonsulent Karin Rasmussen, tlf. 32 47 26 11, e-mail: kra@bellacenter.dk