Designer Forum: Københavns populære shoppingevent

Tiden nærmer sig for endnu en omgang af Københavns populære shoppingevent - Designer Forum på Frederiksberg. Her kan de købelystne gå på opdagelse i kollektionsprøver og restpartier fra topbrands til både mænd og kvinder Designer Forum holder åbent i weekenden 7.–9. maj 2010 i Forum Copenhagen, hvor fredagen er reserveret til et VIP-arrangement for de, som bare vil ind og gøre et godt kup før alle andre!

Designer Forum inviterer igen til tre shoppingdage med masser af tøj, sko og accessories til både mænd og kvinder fra kendte og eksklusive mærker med besparelser på 40-80 pct. VIP-arrangement for supershoppere Fredag den 7. maj åbnes dørene til en VIP-aften fra kl.17-20. Her kan de, som ikke kan vente, komme ind og gøre et kup før alle andre! Der er et begrænset antal billetter til dette arrangement. Billetprisen er kr. 220 + gebyr i forsalg. Billetsalg Billetter til alle tre dage kan købes på www.billetlugen.dk og i alle FONA-butikker. Derudover kan der også købes billet til lørdag og søndag ved indgangen. Fredag sælges eventuelle restbilletter til VIP-arrangementet i døren til kr. 250,-. Åbningstider Fredag 17-20 (VIP-aften) Lørdag-søndag 10-17 Læs mere og se oversigt over alle udstillere og mærker på www.designerforum.dk