3-årig samarbejdsaftale med City Self-Storage, Norge

Freetrailer indgår en 3-årig samarbejdsaftale med City Self-Storage, der er Norges største minilager og flyttebutik med mere end 5000 lagerrum i Stor-Oslo og Drammen. City Self-Storage Norge er desuden en del af Self Storage Group, der ligesom Freetrailer er repræsenteret i hele Skandinavien. I første omgang indledes det nye samarbejde med 27 trailere fordelt på 13 lokationer.

”Jeg er stolt af at kunne annoncere vores nye samarbejde med City Self-Storage Norge. Norge er et strategisk vigtigt land for os, idet vi har et ønske om en markant udvidelse af vores deleøkonomiske trailerkoncept til det norske marked inden for de nærmeste par år. Jeg håber på, at vi kan være med til at skabe synergi på tværs af Skandinavien for City Self-Storage, som vi allerede gør for andre af vores nordisk repræsenterede samarbejdspartnere”, siger CEO Allan Sønderskov Darré.

Freetrailer skal med den nye aftale i første omgang levere 27 nye trailere fordelt på 13 lokationer i Oslo og omegn. Trailerne bliver leveret med Freetrailers elektroniske lås og app – Freelock – en løsning, der gør det enkelt og nemt for kunderne at booke og afhente en Freetrailer, når det passer kunden.

City Self-Storage ser også frem til samarbejdet med Freetrailer. ”Vi stræber altid efter at give den bedst mulige kundeservice tilpasset den enkelte kundes behov. Freetrailers gratis koncept gør det nemt for vores kunder at flytte fra A til B, hvilket ligger i naturlig forlængelse af vores kerneforretning og vores værdier. For os er det vigtigt at være innovativ og dermed overgå kundens forventninger. Det værdifællesskab deler vi med Freetrailer” siger Isak Larsson, General Manager Scandinavia hos CSS.

Erfaringsmæssigt oplever Freetrailers samarbejdspartnere, at konceptet er med til at skabe øget trafik til butik, eksponering i gadebilledet samtidig med, at det er en attraktiv transportløsning for kunderne. Freetrailer ser frem til samarbejdet, der indledes i startet af 2019.

For mere information om Freetrailer Group A/S kontakt venligst:
Allan Sønderskov Darré, Group CEO & grundlægger

E-mail: asd@freetrailer.com

Freetrailer er en dansk teknologivirksomhed, grundlagt i 2004, med det formål at gøre det nemt at booke og låne en trailer gratis via en deleøkonomisk it-platform. Virksomheden tilbyder i dag sine kunder en 100% selvbetjeningsløsning via app og elektronisk lås, der giver kunderne fuld fleksibilitet.

Konceptet har vist sig at skabe øget trafik til butikkerne på en nytænkende og anderledes måde og siden opstarten har mere end 2 millioner kunder lånt en gratis Freetrailer hos IKEA, SILVAN, Bilka, Pelican Self Storage – eller hos en af virksomhedens mere end 30 andre samarbejdspartnere i Norden. Virksomheden arbejder med en todelt vækstplan, hvor styrkelsen af de eksisterende hjemmemarkeder udgør det ene ben, og en yderligere internationalisering af konceptet udgør det andet.

Det danske dagblad Børsen har tildelt Freetrailer syv vækstgazeller i streg. Freetrailer står i dag med et yderst rentabelt og globalt skalerbart forretningskoncept, der bygger på en gennemtestet og robust it-platform.