Motorola Solutions udvider industriporteføljen med robust håndholdt enhed - MC2100

Med lanceringen af MC2100 – en mindre og robust enhed – imødegår Motorola Solutions det stadig voksende prisvenlige mobile computing marked, der hjælper virksomheder med at forbedre driftseffektiviteten.

Girish Rishi, corporate vice president og general manager for mobile computing, Motorola Solutions siger, at MC2100 er en grundlæggende løsning for mobil databehandling:

“Med MC2100 mobile computing series udnytter Motorola Solutions virksomhedens teknologiske lederskab inden for mobile computing og sikrer derved også at pris- og kvalitetsbevidste kunder ikke går på kompromis med ergonomi og funktionalitet. MC2100 vil hjælpe med at forbedre driftseffektiviteten hos vores eksisterende kunder og samtidig åbner vi med MC2100 op for nye markedssegmenter rundt om i verden – primært i små- og mellemstore virksomheder”

God balance mellem pris og funktioner

George Zicman, senior vice president for salg, Quest Solution er særlig begejstret for, at MC2100 lever op til alle kravene til en mobil enhed og samtidig kan fås til en konkurrencedygtig pris:

"Vi er meget glade for de muligheder, som Motorola Solutions’ nye MC2100 mobile computer kan tilbyde. MC2100 lever op til mange af vores kunders efterspørgsel på en robust mobil enhed med touch skærm i farver, mulighed for data aflæsning og Wi-Fi tilmed til en konkurrencedygtig pris. Kombineret med vores WTMiP kommunikations software og vores VIA software løsninger er MC2100 en perfekt match i forhold til at imødegå behovet for lagerstyring og samtidig forbedre effektiviteten for vores kunder inden for retail og pharma."

Fakta om MC2100

• Motorola redefinerer prisniveauet for robuste mobileenheder med fem forskellige konfigurationer af MC2100, som inkluderer tre forskellige scannere, mulighed for batch og WLAN opkobling, samt vertikalspecifikt tilbehør.
  • Den lette og ergonomiske MC2100 er ideel til lageropgørelse, lagergenopfyldning samt pris- og hyldemærkning.
  • MC2100 vil være den første robuste, håndholdte og prisvenlige computer inden for mobile computing industrien, der understøtter HTML5 via Motorolas RhoElements.
  • MC2100 er baseret på samme hardware platform som andre Motorola mobile computing produkter for at forenkle applikation støtte og samkøring i et virksomhedsmiljø.
  • MC2100 mobil computer vil være tilgængelig med serviceprogrammet Service from the Start with Comprehensive Coverage program, som yder dækning for normalt slid samt utilsigtet beskadigelse af interne og eksterne komponenter, hvilket reducerer uforudsete reparationsudgifter væsentligt.
  • MC2100 forventes at være tilgængelig fra første kvartal af 2012.

Se også:

Web: Motorola Solutions Mobile Computers

Portal: Motorola Solutions Next Generation Enterprise Mobility

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:

Bill Abelson

Motorola Solutions

Tlf.: +1-631-738-4751

Mobil: +1-917-952-2551

Bill.Abelson@motorolasolutions.com

Shirley Schroedl

Motorola Solutions

Office: +1-631-738-4823

Mobile: +1-631-312-3547

Shirley.Schroedl@motorolasolutions.com

Om Motorola Solutions

Motorola Solutions er en ledende leverandør af nyskabende forretnings- og missionskritiske kommunikationsløsninger for kunder i den private og offentlige sektor. Med vores globale lederposition inden for innovation og kommunikationsteknologi giver vi kunderne muligheden for at yde sit bedste, når det virkelig gælder. Motorola Solutions omtales på New York-børsen under forkortelsen “MSI.”

Hvis du ønsker at vide mere besøg www.motorolasolutions.com. For nyheder besøg media center eller få tilsendt vores news feed.