Victoria Milan lancerer nordens første datingsite for gifte mænd og kvinder

(27.10.2010) Internetdating er i løbet af de seneste år eksploderet. Hver dag søger titusinder af danskere nye venner, kærester eller sexpartnere på nettet. Men netdating har indtil videre været forbeholdt singler. I dag lancerer Victoria Milan netdating for folk, som er gift eller i fast forhold.

Undersøgelser viser, at op i mod 30 procent af dem, der bruger netdating, egentlig er i et fast forhold. Ifølge grundlæggeren af Victoria Milan, Sigurd Vedal, lyver mange netdaterere sig til en singel-status. Mange af dem som dater på nettet er egentlig ude efter nye eventyr. Alene i Danmark er der i dag over 1 million datingprofiler.

“Tjenesten åbnede klokken syv i morges, og medlemmerne strømmer allerede til,” siger Sigurd Vedal.

Dating for gifte

På internettet findes der i dag datingsites for alverdens behov: Fra farmerdating til kristendating, fra ”find en ven” til ”find en seng”. Fælles for dem alle er, at de i udgangspunktet henvender sig til personer, der er single.

Victoria Milan er nordens første datingside for gifte og folk i faste forhold, som søger lidt ekstra krydderi i hverdagen. I denne uge lanceres Victoria Milan i Norge, Sverige og Danmark samtidig. Afstanden mellem disse lande er ikke stor, og ifølge grundlæggeren af tjenesten, Sigurd Vedal, vil mange søge efter en affære i nabolandet.

“Vi kan se, at der er et betydeligt marked for folk, som leder efter en flirt eller en affære udenfor forholdet. På Victoria Milan kalder vi en spade for en spade. Vores medlemmer har besluttet, at de ikke vil lyve sig til en fiktiv singlestatus. Det er medlemmer, der synes, det er helt okay at søge lidt ekstra kolorit og krydderi i hverdagen,” siger Sigurd Vedal.

Gratis medlemskab til de første 10.000

For at kunne give medlemmerne meget at vælge imellem fra dag ét, giver Victoria Milan et gratis og livslangt Premium-medlemskab til de 10.000 første brugere, der registrerer sig på sitet.

“Det siger noget om markedspotentialet, at vi kan tilbyde gratis medlemskab til de første titusinde i norden,” siger Sigurd Vedal.

Sikkerhed for anonymitet

Et medlemskab til et dating-site for gifte må selvsagt være anonymt og fortroligt. Det betyder, at ingen afslører deres identitet, før de eventuelt aftaler at mødes.

“Tryghed er afgørende for, at brugeroplevelsen på sitet bliver den bedste. Derfor må alle profiler og alle billeder, som lægges ind på Victoria Milan, godkendes af vores kontrollanter. Hvert enkelt medlem kan desuden altid klikke på ”anmeld denne profil”, hvis de skulle opleve en uønsket opførsel. Vi lader medlemmerne selv sætte grænserne, og har lagt op til en række funktioner for at gøre det enkelt og nemt at kontrollere samkvemmet,” sige Sigurd Vedal.

Det er også muligt for medlemmerne at blokere personer, som de ikke ønsker at blive sat i kontakt med, så de bliver ”usynlige” for vedkommende. Medlemmerne har desuden mulighed for at favorisere ekstra attraktive brugere.

“Vi respekterer vores medlemmers privatliv og personlige valg, og bekymrer os ikke om andet, end at folk opfører høfligt og ordentligt, når de bruger tjenesten. Vores medlemmer kan finde, flirte og senere møde nogen blandt tusindvis af gifte eller samboende mænd og kvinder, som leder efter det samme i diskrete og trygge omgivelser og med fuld anonymitet.

Om Victoria Milan

Victoria Milan er en internet-tjeneste, som henvender sig til gifte og mennesker i fast forhold, som ønsker at møde nogen udenfor forholdet. Medlemmerne på Victoria Milan kan møde ligesindede i Danmark, Norge og Sverige. Inden for kort tid vil andre lande også få mulighed for at bruge tjenesten.

Besøg tjenesten på: www.victoriamilan.dk : Gør livet levende – ha’ en affære!

For mere information kontakt venligst:

Sigurd Vedal, Daglig leder

Tlf: +47 950 25 672