Gigaset pro lancerer stærkt nyt håndsæt til SME markedet

Gigaset S650H PRO efterfølger det succesfulde S510 PRO

København, 7 maj, 2015 – Gigaset pro lancerer Gigaset S650H PRO. Dette stærke nye håndsæt er blevet udviklet specifikt til SME kunder, og kombinerer let betjening, samt komforten af en væld af funktioner der skal lette det daglige arbejde.

S650H PRO er Gigaset pro’s svar på den stigende efterspørgsel af IP DECT telefoner, som installeres i høj grad sammen med hostede IP telefoni systemer. Med IP DECT drager en virksomhed nytte af en vifte af forskellige telefoni funktioner, bla. tilbyder S650H PRO en række af audio profiler. Med et enkelt tryk på en knap, kan du justere lyden, til larmende, normalt eller et stille miljø.
Lydkvaliteten er baseret på Gigaset’s patenterede HDSP lyd teknologi. Dette giver HD lyd for en række af forskellige støj niveauer.

Den nye S650H passer perfekt til brug i miljøer med N720 multicelle systemer, som betyder at den kan blive brugt med sikkerhed i hele virksomheden uden tabte samtaler.

Senere i 2015 kommer en software opdatering, som gør det muligt at installere ny firmware trådløst, så en ny firmware kan installeres på et stort antal håndsæt på kort tid.

S650H er fuldt kompatibel med N720 og N510 IP DECT baserne, og kan bruges til at søge i cloud baserede eller lokale telefonbøger, aflytte voicemails og besvare indkommende opkald osv. S650H kommer i grafit grå. Den kommer som standard med vibrerende notifikationer og pinkode sikkerhed.
En unik feature ved håndsættet er den specielle overflade som gør den ridse fast og derfor modstandsdygtig overfor antibakterielle rengøringsmidler. Det gør den perfekt for brug ikke kun i mindre virksomheder, men også i hospitals eller sundhedspleje hvor hygiejne er kritisk.

”S650H kombinerer et attraktivt design, med let betjening og effektivitet, og skiller sig ud med hensyn til optimal lydkvalitet og alsidighed” siger Michael Anft, Product Manager hos Gigaset.

Sammendrag af de vigtigste funktioner på S650H PRO:

• Ridse fast og modstandsdygtig overfor antibakterielle rengøringsmidler
  • Multicelle systemer: N720 og andre producenter
  • HD Lyd - CAT-IQ 2.0
  • Vibrerende notifikationer
  • Micro USB med opladnings funktion
  • 2 nemme at udskifte AAA batterier
  • Nye ringetoner og pauseskærme
  • 1.8” TFT farve display
  • Baggrundsbelyst keyboard
  • Lagring af 500 vCards og online / LDAP biblioteker
  • Headset via Bluetooth og 2.5 mm stik
  • 12 timers tale tid og 300 timers standby tid
  • Gigaset QuickSync via Bluetooth/USB til at udveksle billeder, lyde og kontakter

Om Gigaset pro
Gigaset pro, som er en del af Gigaset Group, servicerer virksomheds kunder i hele verden med et bredt spektre af første klasses produkter, og tilbyder professionelle kommunikations løsninger, skræddersyet for den enkelte virksomheds behov. Gigaset pro produkter er designet til at udmærke sig på alle områder, inklusiv brugervenlighed, fleksibilitet og kompatibilitet. Gigaset distribuerer pro porteføljen igennem et netværk af certificerede partnere med fokus på Europa.

Har du behov for yderligere information eller anmeldelses eksempler, venligst send en email til titti.hagenfeldt@gigaset.com