Ny EntraQuick Quick Folding Gate II & nyt styrekort We-Tronic II

PPG produkter består “testen” hos det tyske TÜV

Året 2013 starter med en god nyhed - Perimeter Protection Group kan meddele, at den nye EntraQuick QFG II og det nye styrekort We-Tronic II begge netop har bestået "testen" hos det tyske TÜV.

EntraQuick QFG II, en forbedring af QFG I, giver os mere fleksibilitet til at håndtere de forskellige betingelser og krav. Takket være den nye rammekonstruktions profiler og de meget større stolper, kan åbningsbredder op til 8 m i kombination med en portfløjshøjde på 3 m nu realiseres.

Det nye We-Tronic II kort erstatter seks(!) styrekort med kun ét, efter devisen : "Én for alle" PPG har altid holdt fokus på løbende forskning og udvikling. De har formået at udvikle standardfunktioner i We-Tronic I og udstyre den med nye og forbedrede funktioner.

- I nogle tilfælde vil det nye styrekort endda være besparende, da nogle tidligere specielle funktioner er blevet indarbejdet i standarden. Det betyder ingen ekstra omkostninger og endda valgfrie prisfordele for kunderne, siger Stephan Stephani, General Sales Manager Tyskland.

Men det er ikke alt. En anden nyskabelse er den valgfrie Perimeter Protection App-software. App'en giver en komplet funktionsbetjening af det nye automatiske styrekort ved hjælp af en smartphone. Ifølge mottoet "Én for alle!", Er den innovative App designet til at kommunikere med det enkelte produkt, så alle produkter, der kommer med WE-Tronic II kan betjenes med kun én universel platform.

Ud over standard styrings-/interfacefunktioner er Entra Quick Quick Folding Gate positionen også tilgængelig via den nye App funktion, hvorved det nu er meget let at afgøre, om en sikkerhedsovertrædelse har fundet sted eller om portens positions har ændret sig. Med den omfattende diagnosefunktion kan alle relevante data let ses, potentielle svagheder kan identificeres og årsag til fejl kan defineres. Selv indstillingerne via PC eller SD-kort er nemme og brugervenlige at håndtere. Yderligere programmering via funktionstaster er mulig. Yderligere funktioner kan let sættes på on/off via SD-kort.

- I fremtiden vil We-Tronic II kunne anvendes på hele produktpaletten hos PPG, siger Uwe Lagers, Product Manager Access, PPG.

I øjeblikket bliver QFG opgraderet efterfulgt af skydeportene.

For yderligere information, venligst kontakt

Christian Oxdorf
GPP Perimeter Protection A/S
Tlf. 45 70 10 00 88
Christian.Oxdorf@perimeter.dk

GPP Perimeter Protection, en del af Perimeter Protetection Group, er en af Europas førende leverandører af områdesikring.  Virksomheden tilbyder sikkerhedsløsninger, der skaber tryghed for den enkelte, erhvervslivet og områder, der er særligt udsatte. Afbalancerede løsninger, der kombinerer sikkerhed og specifikke behov, giver kunderne optimale løsninger.

Virksomhedens løsninger er højrisikoprodukter, pullerter, bomanlæg, rotationslåger, elhegn, alarm, og traditionel indhegning  samt skyde- og svingporte i aluminium og stål.