Vellykket crash test - M50 pullert stopper et 6,8 ton tungt køretøj

PPG hæver igen standarden for højsikkerhedsprodukter

Den 24. januar 2013 styrkede Perimeter Protection Group igen sit image med hensyn til innovative højsikkerhedsprodukter.

Den hydrauliske pullert M50 bestod crash testen ASTM F2656-07 M50 på KARCO Engineering i Adelanto, Californien i USA. Testen blev fortaget med en 6,8 ton tung lastbil, der kørte ind i pullerten med en hastighed af 80 km/t. Pullerten klarede dette uden problemer og nåede en P2 rating.

Med denne succesfulde test, har Perimeter Protection Group sat en ny standard.  I områder, som kræver høj sikkerhed som fx lufthavne, ambassader, militærområder, kraftværker, fængsler m.v., stiger behovet kontinuerligt for disse produkter. Perimeter Protection Group har løbende udviklet sine produkter, designet forbedringer og testet med henblik på at opfylde disse stigende krav fra markedet.

Takket være den tekniske konstruktion, tilhører den hydrauliske pullert M50 nu en af ​​de førende højsikkerhedsprodukter på det  globale marked.

Unikke salgsargumenter er et fundament på kun 400 mm (ekskl. den del af pullerten, der sænkes ned i jorden) og det hydrauliske anlæg, der er en selvstændig enhed i pullerten, hvilket gør den nem at installere.

Perimeter Protection Group beviser endnu engang, at deres produktportefølje er på forkant med teknologien og sætter standarden for fremtidens højsikkerhedsprodukter.

For yderligere information, venligst kontakt

Christian Oxdorf
GPP Perimeter Protection A/S
Tlf. +45 70 10 00 88
Christian.Oxdorf@perimeter.dk

GPP Perimeter Protection, en del af Perimeter Protetection Group, er en af Europas førende leverandører af områdesikring.  Virksomheden tilbyder sikkerhedsløsninger, der skaber tryghed for den enkelte, erhvervslivet og områder, der er særligt udsatte. Afbalancerede løsninger, der kombinerer sikkerhed og specifikke behov, giver kunderne optimale løsninger.

Virksomhedens løsninger er højrisikoprodukter, pullerter, bomanlæg, rotationslåger, elhegn, alarm, og traditionel indhegning  samt skyde- og svingporte i aluminium og stål.

Tags:

Om os

GPP Perimeter Protection tilbyder hegn, porte, gennemkørselssikring og adgangskontrol til virksomheder over hele Danmark. En betydelig og stadigt voksende del af vores produktprogram består af en komplet produktportefølje indenfor anti-terrorist produkter herunder: Automatiske pullerter, højsikkerhedsbomme og road blockers. GPP Perimeter Protection er en af Europa´s førende leverandører af perimetersikring. Vore kunder varierer lige fra børnehaver, institutioner og idrætsanlæg til industrien, ambassader, banker og militære anlæg.