Pressemeddelelser efterår/vinter 2014

INDHOLD:

• Haglöfs sammenfatter sine første 100 år

• Haglöfs’ bæredygtighedsarbejde gøres mere synligt

• ROC SPIRIT bliver en del af ROC-familien

• Haglöfs VOJD – når du søger det ekstreme

• Trekking er Haglöfs’ oprindelse

• 19FOURTEEN – Haglöfs nye Outdoor Lifestyle-koncept

Haglöfs pressemeddelelse for efterår / vinter 2014, kan læses i sin helhed i vedhæftede pdf.

For yderligere information, kontakt venligst:

Lars Merrild
lars.merrild@haglofs.dk

Haglöfs er en af ​​verdens førende Technical Outdoor-leverandører og tilbyder et ansvarligt brand, som opfylder nutidens krav til produkter med høj funktionalitet, godt design og værdi for pengene, til de mennesker som investerer i en aktiv udendørs livsstil. I 2012 var omsætningen SEK 690 mio. og virksomheden har haft en gennemsnitlig vækst på 9 procent i de seneste fem år. Haglöfs har siden 2010 været ejet af ASICS Corporation. www.haglofs.com

Tags:

Om os

Haglöfs develops clothing, footwear and hardware for people who invest in an active outdoor lifestyle. From small-scale backpack manufacturing in 1914, Haglöfs has developed into one of the world’s leading suppliers of technical and sustainable outdoor products by means of modern product development and strategic distribution. The Haglöfs brand is primarily marketed to 25 European and Asian markets and the company employs some 200 people. Sales for 2015 amounted to SEK 776 million. Haglöfs is owned by ASICS Corporation since 2010. www.haglofs.com