Henkels app til iPad

Henkels app til iPad kan nu fås i App Store. Se hvad der rører sig hos Henkel med denne gratis Henkel-app, og få de sidste nyheder sammen med en omfattende videosamling om en lang række Henkel-temaer. Hvad enten det drejer sig om virksomhedsnyt eller oplysninger om de tre forretningsenheder, Henkels visioner og værdier eller den nye Henkel-strategi, økonomiske rapporter eller nyttige fakta om bæredygtighedsstrategien giver den nye Henkel-app nem og hurtig information til iPad-brugere. Og i tilgift kan brugere få adgang til andre af virksomhedens apps og Henkels sociale medier via denne app.

Henkel giver med denne nye app sin målgruppe en dynamisk løsning, så de kan være helt opdaterede om virksomheden, både offline og online og når de er på farten. For at imødekomme det stigende antal mobile brugeres forventninger har Henkel allerede optimeret virksomhedens traditionelle websteder, så de egner sig til brugere af smartphones. Den nye Henkel app giver nu iPad-brugere mulighed for at være ajour med oplysninger om virksomheden. Der er allerede planer om at komme med en android-udgave af appen til næste år. Der vil også kunne fås yderligere indhold og flere funktioner i 2013.

Appen fås i hele verden på engelsk og tysk. Den fås i App Store under søgeordet “Henkel” eller ved hjælp af linket https://itunes.apple.com/de/app/henkel/id580146237?mt=8. Den er gratis at downloade.

iPad-brugere kan finde information om virksomheden med den nye Henkel-app.

Altid up-to-date med de sidste nyheder fra Henkel.

Appen giver også nyttige oplysninger om Henkels bæredygtighedsstrategi.

Appen rummer også information om virksomheden og dens tre forretningsenheder.

Henkels app giver adgang til andre af virksomhedens apps.

Flere oplysninger kan fås ved henvendelse til:

Cecilia L. Destoup, Corporate Communications Manager, Henkel Norden

E-mail: Cecilia.l.destoup@henkel.com

Tlf.: 46 10 480 76 11

Om os

Henkel er aktive over hele verden med førende varemærker og teknologier inden for tre forretningsområder: Beauty Care, vask og husholdningsrengøring samt lim, tætning og overfladebehandling. Virksomheden blev grundlagt i 1876 og har i dag en markedsledende position inden for konsumentområdet samt industrien med velkendte varemærker som Schwarzkopf, Loctite og Pattex. Henkel har ca. 47.000 medarbejdere og rapporterede i 2012 en omsætning på 16 510 millioner euro og et overskud på 2 335 millioner euro. Henkel er registreret på den tyske børs DAX. Henkel Norden har ca. 430 medarbejdere og omsatte for 207,6 millioner euro i 2012.