HiQ indgår rammeaftale med Orange i Danmark

HiQ indgår rammeaftale med Orange i Danmark IT- og managementkonsulentvirksomheden HiQ indgår rammeaftale med teleoperatøren Orange i Danmark. Aftalen omfatter konsulentydelser inden for systemudvikling og management. HiQ har allerede i en periode haft en rammeaftale med Orange i Sverige. - HiQ har arbejdet sammen med Orange siden begyndelsen af 2001 om bl.a. vurdering af telecomleverandører, virksomhedsudvikling, forretningsanalyser og contract management. Orange er på forkant med den tekniske udvikling og er en interessant kunde for HiQ, siger Gilbert Jensen, der er adm. direktør for HiQ Wise. Orange er blandt verdens førende kommunikationsvirksomheder med over 40 millioner kunder og international tilstedeværelse i 20 lande. Orange er tildelt UMTS-licenser i 12 lande bl.a. i Sverige og Danmark. - Takket være kontorer i hele Norden kan vores kunder arbejde med HiQ på forskellige lokaliteter. Det understreger betydningen af en nordisk strategi, siger Lars Stugemo, der er koncernchef for HiQ International. For yderligere information kontaktes: Gilbert Jensen, adm. direktør HiQ Wise, tlf.: +45 20 11 10 Anna Svensson, informationschef HiQ, tlf.: +46 704-200 103 Linda Juul Nielsen, pressechef Orange Danmark A/S, tlf.: +45 26 100 000 HiQ er IT- og managementkonsulentvirksomheden, som arbejder med højteknologiske løsninger inden for kommunikation og simuleringsteknik. Selskabet er førende på disse områder og har Norden som hjemmemarked. HiQ har ca. 480 ansatte og kontorer i Sverige, Finland, Danmark og Norge. HiQ er noteret på Stockholmsbörsen. For mere information, besøg www.hiq.se ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/25/20020625BIT00510/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/25/20020625BIT00510/wkr0002.pdf