HTC LANCERER HTC SENSATION XL MED BEATS AUDIO™

Report this content

Indbygget Beats-teknologi kombineret med en imponerende skærm på 4,7 tommer giver underholdning i særklasse

LONDON, den 6. oktober 2011 – Den globale mobilproducent HTC afslørede i dag HTC Sensation XL med integreret Beats Audio™. Den er resultatet af det nye partnerskab mellem HTC og Beats, som blev offentliggjort i august, og som løfter mobil underholdning til nye højder med en imponerende 4,7-tommers skærm og en særligt optimeret lydoplevelse. HTC Sensation XL udgør sammen med HTC Sensation XE en stærk produktlinje af HTC smartphones med indbygget Beats Audio.

"Med Beats Audio™ viderefører HTC Sensation XL HTC's ambition om at levere smartphones med den bedst mulige lydkvalitet, uanset om du lytter til musik, ser film eller spiller et spil", udtaler Peter Frølund, nordisk direktør for HTC. "Det er et fantastisk eksempel på, hvorfor vores partnerskab med Beats giver god mening, både i dag og i fremtiden."

"HTC er en fantastisk partner, som til fulde har formået at opfylde vores ønske om at gøre musikoplevelsen på smartphonen så fyldig og nuanceret som muligt", fortæller Jimmy Iovine, bestyrelsesformand for Beats by Dr. Dre.

Design, ydeevne og uovertruffen lydkvalitet

Med skærmen på 4,7 tommer, det tynde kabinet på kun 9,9 mm og integreringen af Beats Audio™ er HTC Sensation XL udviklet specifikt med henblik på at levere den bedste multimedieoplevelse med musik, film og spil i uovertruffen lyd- og billedkvalitet. HTC Sensation XL leverer unik lydbearbejdning fra Beats, der sikrer, at man hører musikken, som kunstneren havde tiltænkt den.

Unikt for HTC smartphones leveres HTC Sensation XL med de nye, lette øretelefoner urBeats™, der er udviklet specielt til Beats-lydprofilen i telefonen. Den indbyggede mikrofon gør det nemt at tale håndfrit, og ved hjælp af fjernbetjeningen på ledningen kan man sætte musikken på pause og spole frem eller tilbage og besvare et opkald, mens de hører musik.

Man kan også anbefale musiknumre og fortælle vennerne, hvad man lytter til, via sms og e-mail og via deres Facebook-profil. Man kan tildele den perfekte ringetone til opkald og sms'er fra venner og familie ved at beskære en sang, gemme den som ringetone og knytte den til deres kontaktprofil.

HTC Watch

HTC Sensation XL kommer med HTC Watch. Det er et program og en tjeneste, der giver direkte adgang til en stor samling film og tv-serier. HTC Watch downloader film gradvist, så man kan begynde at se filmene uden at skulle vente på, at hele filmen er hentet. Med HTC Watch kan kunderne vælge, om de vil købe eller leje filmene, og dem de køber, kan de se på op til fem forskellige HTC-produkter.

Bedre billeder

HTC Sensation XL har et 8-megapixel-kamera med 28 mm f/2,2-linse med BSI-sensor, der giver plads til mere af motivet i hvert billede og tager bedre billeder under dårlige lysforhold. Med videooptageren i HTC Sensation XL bliver man i stand til at optage det perfekte øjeblik i krystalklar kvalitet og med imponerende stereolyd – perfekt til YouTube, Facebook eller tv’et.

Lancering

HTC Sensation XL kommer i butikkerne i de nordiske lande, Asien og Stillehavsområdet i starten af november. I de nordiske lande vil HTC også tilbyde en udgave i begrænset antal, som inkluderer en specialudgave af Beats Solo-hovedtelefonerne.

Om Beats Electronics LLC

Beats Electronics blev grundlagt i 2006 af den legendariske kunstner og producer Dr. Dre og bestyrelsesformand for Interscope Geffen A&M Records Jimmy Iovine. De satte sig for at udvikle en ny type hovedtelefoner, der er i stand til at gengive hele det lydspektrum, som musikere og producere kan høre i professionelle lydstudier. Læs mere på http://beatsbydre.com.

Billeder af HTC Sensation XL med Beats Audio kan hentes i HTC’s medianet

URL: http://www.htcmedia.net

Username: htc

Password: htcmedia

Pressekontakt:
Rikke Juul Hansen
PR Manager for HTC Nordic
Email: rikke_hansen@htc.com
Mobil: 45 53 57 44 56

HTC Corporation (HTC) er et af de hurtigst voksende selskaber i mobilbranchen. Alt, hvad vi foretager os, tager udgangspunkt i ’rigtige’ mennesker. Det er filosofien bag HTC's innovative produkter, der bedre møder de behov, vores brugere har i dagligdagen. Selskabet er børsnoteret på børsen i Taiwan under børsnavnet 2498. Yderligere oplysninger om HTC findes på selskabets hjemmeside www.htc.com.

Tags: