1.000.000 brugere af IFS’ løsninger

Rekordstort antal IFS-brugere takket være stærkt salg til nye og eksisterende kunder

IFS meddeler, at virksomhedens løsninger, inklusive IFS Applications, IFS Field Service Management™ og IFS Mobile Workforce Management™, har nået milepælen om en million aktive brugere. IFS-kunden Linamar ekspanderer brugen af IFS Applications i deres virksomhed, og tildeles brugerlicens nummer 1.000.000.

Den globale producent Linamar valgte i 2005 IFS til at understøtte virksomheden. Siden da har virksomheden kontinuerligt ekspanderet bruges af IFS Applications, som i dag bruges af cirka 2600 ansatte på 37 anlæg i ni lande.

Linamar-repræsentanterne Lori Gofton og Lorrie Weiss modtog en mindeplade ved IFS World Conference 2015 i Boston.

– Jag er meget glad for at modtage denne på virksomhedens vegne. IFS Applications er et meget fleksibelt system, som hjælper os med at holde omkostningerne nede, øge vores produktivitet og forbedre vores beslutninger. Erkendtligheden for at have bruger nummer 1.000.000 falder faktisk sammen med vores 10 års jubilæum med IFS Applications, så vores udvidelse af brugerlicenser er tidsmæssigt meget vel planlagt og viser samtidig hvor vigtig en rolle IFS spiller i at understøtte Linamars forretningsprocesser!” siger Lori Gofton, IFS implementation manager, Linamar.

– Vi er meget stolte over at meddele bruger nummer 1.000.000 af vores løsninger. Dette er en betydelig milepæl i vores virksomheds historie, og et bevis på vores løsningers succes. Ved at samarbejde med virksomheder i vores prioriterede brancher og ved at lytte til deres feedback kan vi tilbyde brancheløsninger, som hjælper virksomheden med at forblive fleksible i en dynamisk verden. Vi i IFS ser frem mod at fortsætte med at leverer løsninger, som understøtter vores kunders behov, siger Alastair Sorbie, CEO i IFS.

For mere information om hvordan Linamar anvender IFS Applications, se her.

KONTAKTINFORMATION
Tom Smith
Marketing Director
tom.smith@ifsworld.com

IFS™ er en førende, global forretningssystemleverandør, som hjælper virksomheder med at blive mere fleksible. Med omfattende kompetence inden for udvalgte brancher tilbyder IFS et fleksibelt og fuldt integreret forretningssystem (ERP), som omfatter løsninger til vedligehold (EAM) og service. IFS blev grundlagt i 1983 og er en børsnoteret virksomhed (XSTO: IFS) med cirka 2700 ansatte. IFS hjælper mere end 2400 kunder over hele verden via egne kontorer og et voksende partnernetværk.
For mere information se www.ifsworld.com.

Læs mere om teknologi, innovation og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/

Citater

siger Lori Gofton, IFS implementation manager, Linamar.