34 procent af IFS’ kunder vælger IFS Managed Cloud på Microsoft Azure

IFS oplever en stigning i antallet af kunder, der anvender IFS Applications™ i skyen

IFS oplyser i dag på IFS World Conference 2016 i Gøteborg, at virksomhedens cloud-løsninger er blevet godt modtaget af markederne. Mere end en tredjedel af virksomhedens nye kunder vælger et cloud-baseret ERP-system.

IFS Managed Cloud på Microsoft Azure, som blev lanceret i maj 2015, er en sikker single-tenant-løsning til IFS-produkter i det verdensførende Azure-miljø. Med løsningen kan virksomheder anvende IFS Applications som en managed service døgnet rundt.

Det seneste år har 34 pct. af alle nye kunder i IFS’ tre største regioner (Amerika, Vesteuropa og Skandinavien) valgt at køre IFS Applications 9 i skyen for at udnytte løsningens fleksible og økonomiske arkitektur. Løsningerne kører i syv Microsoft Azure-datacentre i USA, Europa og Asien.

-Vi er meget tilfredse med, hvor godt markederne har taget mod vores cloud-løsning. IFS Managed Cloud på Microsoft Azure tilbyder fleksibilitet, sikkerhed og pålidelig, og det er noget, der tiltaler kunderne vi vores prioriterede brancher. Med Azures globale netværk af datacentre i ryggen kan vi levere en fremtidssikker cloud-løsning, som minimerer risici, omkostninger og fleksibilitet, siger Alastair Sorbie, CEO i IFS.

-Microsoft Azure er en innovativ cloud-platform, der tilbyder vores kunder og partnere en sikker, global infrastruktur som fundament for at udnytte digital transformation. Det glæder os, at IFS har succes med lanceringen af deres Managed Cloud løsning til Microsoft Azure, og vi ser frem til at fortsætte det gode samarbejde, siger Neil Leslie, General Manager, Developer Experience i Microsoft.

Der er flere oplysninger om IFS Managed Cloud på Microsoft Azure her: www.ifsworld.com/se/losningar/ifs-applications/cloud.

Anders Lundin, PR Manager, IFS Scandinavia.Telefon: 46 8 58 78 45 00, press@ifsworld.com

IFS™ er en førende global leverandør af ERP (Enterprise Ressource Planning), EAM (Enterprise Asset Management) og ESM (Enterprise Service Management) løsninger. IFS, som blev etableret i 1983, giver kunder i prioriterede brancher bedre kontrol over deres virksomhed og hjælper dem med at blive mere fleksible og bedre forberedte på at håndtere markedsudfordringer. IFS beskæftiger 2.800 medarbejdere og understøtter mere end en million brugere på verdensplan via lokale kontorer og et voksende partnernetværk. For mere information se IFSworld.com.

Læs mere om teknologi, innovation og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/