IFS Applications 9 frigives ved IFS World Conference 2015

IFS World Conference finder sted den 5.-7. maj 2015 i Boston, USA

IFS, den globale forretningssystemleverandør, meddeler, at den kommende version af forretningssystemet– IFS Applications 9 – vil blive frigivet til markedet ved IFS World Conference 2015, den 5.-7. maj i Boston, Massachusetts, USA. Konferencen deltagere vil blive de første, der lærer om de nye funktioner og muligheder i IFS Applications 9 (tilmeld dig her for at deltage).

IFS Applications 9 er baseret på det fundament, som har gjort IFS til en førende leverandør*. Den kommende version vil give nye såvel som eksisterende kunder betydelige forbedringer i forhold til fleksibilitet og brugervenlighed, såvel som effektiv funktionalitet, der er skræddersyet til at hjælpe virksomheder i de industrier, som IFS fokuserer på.

I lyset af IFS’ forpligtelse til at levere kvalitet er IFS Applications 9 blevet grundigt testet både internt og eksternt. IFS samarbejder med en række globale kunder i Europa og USA i IFS Early Adopter Program. Disse virksomheder repræsenterer en lang række industrier inklusive: service management, high-tech, industriel produktion, og offshore contracting. Disse virksomheders erfaring med IFS Applications 9 vil blive præsenteret ved IFS World Conference i maj 2015.

”Vi er meget spændt på at afsløre de nye muligheder i IFS Applications 9 til maj næste år,” siger Thomas Säld, IFS Senior Vice President for R&D. “Ved at følge udviklingen i de industrier, som vi fokuserer på, og ved at lytte til tilbagemeldinger fra vores kunder kan vi præsentere en ny version, som sætter nye standarder for brugervenlighed og fleksibilitet. Vi har med IFS Applications 9 lavet nogle strategiske investeringer, for at udvikle og forbedre kundens oplevelse og derved levere endnu mere værdi til vores kunder.”

IFS World Conference 2015 byder på tre dage med keynote-præsentationer, parallelle præsentationer, verdensførende teknologi, undervisning, netværk og underholdning. Alt sammen med det fokus at fremme forretningsagilitet, der hjælper kunder med at komme tættere på deres virksomhed og lave ændringer i omverdenen om til forretningsmuligheder.

* IFS er udnævnt til Leader i Gartners “Magic Quadrant for Single-Instance ERP for Product-Centric Midmarket Companies” i 2013

KONTAKTINFORMATION
Tom Smith
Marketing Director
tom.smith@ifsworld.com

IFS er en førende, global forretningssystemleverandør, som hjælper virksomheder med at blive mere fleksible. Med omfattende kompetence inden for udvalgte brancher tilbyder IFS et fleksibelt og fuldt integreret forretningssystem (ERP), som omfatter løsninger til vedligehold (EAM) og service. IFS blev grundlagt i 1983 og er en børsnoteret virksomhed (XSTO: IFS) med cirka 2600 ansatte. IFS har mere end 2200 kunder og opererer i over 60 lande via egne kontorer og partnere.
For mere information se
www.ifsworld.com.

Læs mere om teknologi, innovation og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/

Citater