IFS er iblandt de første forretningssystemleverandører, som tilbyder apps på Samsung KNOX™

IFS lancerede for nylig app’en IFS Notify Me på Samsung KNOX, den omfattende platform til sikker mobilitet i virksomheder. Lanceringen gør IFS til en af de første leverandører, som bruger denne platform til fordel for deres kunder.

Samsung KNOX er en omfattende mobilitetsløsning, som adresserer sikkerhedsbehovene inden for forretningsløsninger uden at krænke de ansattes integritet. Platformens mange sikkerhedslag sikrer en sikker implementering af Android-apps, som er på linje med de krav, der normalt stilles i virksomheder.

IFS Notify Me er en forretningsapp til attestering af indkøb, fakturaer og rejseafregninger. IFS’ ambition er at gøre alle IFS Touch Apps tilgængelige på Samsung KNOX.

– IFS kan, som en af de første leverandører af forretningssystemer, tilbyde sine kunder den avancerede sikkerheds- og styringsfunktionalitet i Samsung KNOX. Den beskytter virksomhedsdata mod lækage, sabotage og ondsindede angreb. Ved at skabe en sikker zone på den mobile enhed til forretningsapplikationer og –data forbliver brugerens personlige data private, siger Dr. Injong Rhee, Senior Vice President, Technology Strategy, KNOX Business and B2B R&D Group i Samsung Electronics

– Sikkerhed er et tema, som gennemsyrer al udvikling i IFS. Derfor har vi valgt at udvide vores serie af IFS Touch Apps til Samsung KNOX-platformen. Et stigende antal virksomheder implementerer BYOD-strategier, hvilket skaber et behov for afgrænsede Android-platforme, som garanterer sikkerhed på en sømløs og intuitiv måde, siger Dan Matthews, CTO i IFS.

KONTAKTINFORMATION
Tom Smith
Marketing Director
tom.smith@ifsworld.com

IFS er en børsnoteret virksomhed (XSTO: IFS) grundlagt i 1983. Virksomheden udvikler, levererer og implementerer IFS Applications™, et komponentbaseret forretningssystem. IFS fokuserer på brancher hvor en eller flere af følgende kerneprocesser er strategiske: service & vedligehold, produktion, logistik og projekt.  IFS har mere end 2100 kunder, er aktive i cirka 60 lande og har 2800 ansatte. I 2012 gik nettoomsætningen op til SEK  2,7 milliarder.

For mere information se www.IFSWORLD.com .

Om os

IFS™ er en førende, global forretningssystemleverandør, som hjælper virksomheder med at blive mere fleksible. Med omfattende kompetence inden for udvalgte brancher tilbyder IFS et fleksibelt og fuldt integreret forretningssystem (ERP), som omfatter løsninger til vedligehold (EAM) og service. IFS blev grundlagt i 1983 og er en børsnoteret virksomhed (XSTO: IFS) med cirka 2800 ansatte. IFS hjælper mere end 1 million brugere over hele verden via egne kontorer og et voksende partnernetværk. For mere information se IFSworld.com. Følg IFS på Twitter: @ifsworld Læs mere om teknologi, innovation og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/

Citater