IFS indgår samarbejdsaftale med Accenture omkring salg og leverance i Norden

IFS meddeler, at virksomheden har indgået en ny samarbejdsaftale med Accenture. IFS og Accenture skal sammen opsøge nye muligheder med det formål at øge IFS’ licenssalg og Accentures salg af implementerings- og konsulentydelser relateret til IFS Applications.

IFS og Accenture skal styrke Accentures eksisterende IFS-praksis via uddannelse og certificering af cirka 100 konsulenter gennem IFS Academy.

Aftalen løber over en femårsperiode og kan udvides til andre geografiske områder.

KONTAKTINFORMATION
Tom Smith
Marketing Director
tom.smith@ifsworld.com

IFS™ er en førende, global forretningssystemleverandør, som hjælper virksomheder med at blive mere fleksible. Med omfattende kompetence inden for udvalgte brancher tilbyder IFS et fleksibelt og fuldt integreret forretningssystem (ERP), som omfatter løsninger til vedligehold (EAM) og service. IFS blev grundlagt i 1983 og er en børsnoteret virksomhed (XSTO: IFS) med cirka 2700 ansatte. IFS hjælper mere end 2400 kunder over hele verden via egne kontorer og et voksende partnernetværk.
For mere information se www.ifsworld.com.

Læs mere om teknologi, innovation og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/

Om os

IFS udvikler og leverer forretningssystemer til kunder over hele verden. IFS’ kunder er primært producerende virksomheder, virksomheder der vedligeholder anlæg og servicefokuserede virksomheder. IFS er i kraft af dyb branchekompetence, innovative løsninger og et stærkt kundefokus en anerkendt markedsleder i branchen. IFS har 3.500 medarbejdere og mere end en million brugere verden over. Virksomheden har lokale kontorer flere steder og et voksende partnernetværk. Der er flere oplysninger på IFSworld.com Følg IFS på Twitter: @ifsworld Læs mere om teknologi, innovation og kreativitet på IFS Blogs: https://blog.ifsworld.com/