IFS udnævnt som ’leader’ i Gartners Magic Quadrant for Single-Instance ERP for Product-Centric Midmarket Companies

Gartner udnævner IFS som ’leader’ for tredje år i træk i årets Magic Quadrant

IFS meddeler, at virksomheden atter er udnævnt til ’leader’ i Gartners Magic Quadrant for Single-Instance ERP for Product-Centric Midmarket Companies*.

"Vi er stolte over igen at blive udnævnt som førende i branchen. Vi mener, at vi får denne placering på grund af vores vækst, vores ekspertise samt ikke mindst på grund af IFS Applications 9, som er den seneste version af vores forretningssystem, som er blevet positivt modtaget i markedet. Vi tror, at en vigtig del af vores succes er baseret på vores fokus på at give vores kunder valgmuligheder. Dette bekræftes af den kontinuerlige vækst af vores partnernetværk samt vores brede udbud af fleksible implementeringsmodeller, hvor IFS Managed Cloud på Microsoft Azure er et eksempel.  Vi ser anerkendelsen i Gartners Magic Quadrant som et bevis på vores kompromisløse fokus på kvalitet og på at levere kraftfulde værktøjer, som er lette at implementere, opgradere og anvende", siger Dan Matthews, CTO i IFS.

Gartner beskriver virksomheder, som udnævnes til ’leader’, på følgende måde: Ledere har en tydelig vision og evne til at omdanne denne vision til handling. Førende forretningssystemleverandører til mellemstore virksomheder har løsninger med dyb og robust funktionalitet, som understøtter en række kerneprocesser hos brugeren. Disse leverandører er ikke nødvendigvis de største set ud fra omsætning, men de tilbyder anerkendte produkter, har en dokumenteret succesrig relation til deres kunder og en voksende markedsandel. De har desuden en tydelig strategi for hvordan disse produkter skal udvikles til en fremtidssikret forretningsløsning, som kunderne kan implementere uden større afbrydelser. Ledere tilbyder løsninger, som tiltaler mellemstore virksomheders specifikke procesbehov, understøtter brugerorienterede forretningssystemstrategier og er udviklet til at sikre lave ejeromkostninger og høj tilgængelighed i mange regioner.

IFS Applications er et integreret forretningssystem, som hjælper globale brancher med at håndtere centrale processer såsom service og vedligehold, produktion, projekt og logistik. IFS blev grundlagt i 1983 og tilbyder løsninger, som i dag anvendes af globalt førende virksomheder i brancher med høje krav såsom fly- og forsvarsindustrien, bilindustrien, detail- og engrosbranchen, energibranchen, produktionsindustrien samt i olie- og gas industrien. En gratis kopi af Gartners Magic Quadrant kan downloades på IFS’ hjemmeside: www.ifsworld.com/en/news/industry-analyst-research/. Find mere information om IFS Applications 9 på www.ifsworld.com/se/solutions/ifs-applications/ifs-applications-9.

*Gartner “Magic Quadrant for Singe-Instance ERP for Product Centric Midmarket Companies,” Michael Guay, Christian Hestermann, Chris Pang, Nigel Montgomery, december 2015. Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose

Anders Lundin, Corporate Communications. Telefon: 46 8 58 78 45 00, press@ifsworld.com

IFS™ er en førende, global forretningssystemleverandør, som hjælper virksomheder med at blive mere fleksible. Med omfattende kompetence inden for udvalgte brancher tilbyder IFS et fleksibelt og fuldt integreret forretningssystem (ERP), som omfatter løsninger til vedligehold (EAM) og service. IFS blev grundlagt i 1983 og er en børsnoteret virksomhed (XSTO: IFS) med cirka 2700 ansatte. IFS hjælper mere end 2400 kunder over hele verden via egne kontorer og et voksende partnernetværk.
For mere information se www.ifsworld.com.

Læs mere om teknologi, innovation og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/