Pressemeddelelse: Nyt kreativt Århus-bureau lander kendt fremadstormende komiker

Report this content

De personer, der synes godt om den unge komiker Simon Talbot med de rappe replikker, får nu mulighed for at komme endnu tættere på personen bag og samtidig få gratis underholdning hver eneste dag. I tæt samarbejde med FBI (Funny Business Inc.) har det nye kreative Århus-bureau Imaginaiders netop givet Simon Talbots nye Facebook-side det sidste kreative touch, der giver alle mulighed for at opleve Simon off stage.

Vi synes godt om dig… Sådan siger mere end 70.000 personer allerede i dag om den fremadstormende komiker, der bl.a. har været vært på TV2-programmet Bingo Banko og desuden er kendt fra Comedy Fight Club, Comedy Aid og andre stand-up relaterede events. Målet er, at mange flere i fremtiden vil nyde godt af den gratis underholdning, som nu er tilgængelig på Simons Facebook-side i form af sjove videoklip, skøre billeder, åben debat, tour-kalender, unikt indhold af forskellig art og generelt bare rigtig sjov underholdning.

For Simon Talbot, der er aktuelt med sit første one-man-show DAMP i august og september, har Facebook-siden været den mest naturlige platform til kommunikation med sine fans, da den giver ham mulighed for at give de trofaste fans lidt ekstra af sig selv, holde dem opdateret på sin gøren og laden og ikke mindst give dem mulighed for dialog.

Om Facebook som platform siger Imaginaider Jonas Christiansen:

Mere end 2,5 millioner danskere anvender i dag Facebook, og det er derfor et medie, der rummer store muligheder. Især for en kendt person som Simon, der gerne vil være tæt på sine fans, er Facebook et oplagt medie. I hele projektet har Simon været indstillet på at give meget af sig selv til sine fans. Med de mange muligheder på Facebook er jeg sikker på, at de har meget i vente i fremtiden. Målet er, at Simons side konstant er under udvikling, så der konstant vil være ny content at komme efter.

Har du lyst til at opleve Simon Talbot med eller uden DAMP, så er hans nye Facebook-side helt sikkert et klik værd. Tjek den ud her: http://www.facebook.com/simonlemmingtalbot

For yderligere information:

Imaginaider Jonas Christiansen / jonas@imaginaiders.dk / tlf. 30 13 78 15 / www.imaginaiders.dk

Thomas Serup FBI / ts@fbi.dk / tlf. 38 88 19 52 / www.fbi.dk

Tags: