BERESHEET HOTEL I MITZPE RAMON VINDER TRAVELAGENTCENTRALS KONKURRENCE FOR FEDESTE HOTELPOOL I VERDEN

Beresheet Hotel i Mitzpe Ramon, beliggende i Negev-ørkenen i det sydlige Israel med udsigt over Ramon-krateret, vandt for nylig TravelAgentCentral.coms pris for “Fedeste hotelpool i verden”. TravelAgentCentral er en af de bedste rejsesider på nettet, hvor rejsearrangører kan søge nyheder om krydstogter, destinationer, hoteller, flyselskaber og ture.

Her er hvad TravelAgentCentral har at sige om Beresheet: ”Rejsende på ferie i Israel har adskillige fede pools til rådighed, når de bor på det smarte Beresheet Hotel.  Beresheet ligger på en høj klippetop og tilbyder udsigter af verdens største erosionscirkel Ramon-krateret. Resortet ligger i Negev-ørkenen og har 39 suiter i stueetagen med private pools, en udendørs uendelighedspool og en indendørs pool. Indendørspoolen er opvarmet og der spilles afslappende musik under vandet, mens udendørspoolen ligger på kanten af klippen. Hver pool giver mulighed for udsigter over ørkenens naturreservat. Gæster kan bestille værelser eller luksusvillaer med private bassiner, som har udsigt over ørkenen eller krateret.”

Gæster kan nyde måltider såsom vegetariske retter, fisk eller gourmetkød, cocktails, varme og kolde drikke og alkoholiske drinks på Rosemary Restaurant ved siden af poolen eller i resortets lobbybar.

Beresheet Hotel dækker cirka 12,5 acre og består af 101 private villaer på en eller to etager, som ligger over hele grunden i varierende afstand fra hinanden.

For mere information om hotellet:  www.isrotelexclusivecollection.com/beresheet

For hele artiklen: https://www.travelagentcentral.com/hotels/cool-pool-world-contest

Særlige anmodninger skal foretages på forhånd ved at kontakte reservationsholdet på incomingagent@isrotel.co.il. Rådgivere bør bemærke, at hotellet ikke tilbyder poolaktiviteter. Men det luksuriøse Carmel Forest Spa indeholder behandlingsrum, en sauna, et boblebad, afslapningsområder, tyrkisk Hammam (damprum) og mere end 70 kropspleje- og skønhedsbehandlinger.

For billeder: https://www.dropbox.com/sh/hh1lh7xfqqtlpv5/AABCbtDHDSsdkoXdHYlf7Kp2a?dl=0

Kredit Assaf Pinchuk

Best Regards,

Erika Samuelsson

Israel Government Tourist Office (I.G.T.O)

The Nordic countries

T+46 8 213386, M+46 72 3113386

Box 5367, 102 49 Stockholm, Sweden

pr-se@goisrael.gov.il

www.goisrael.com

”Rejsende på ferie i Israel har adskillige fede pools til rådighed, når de bor på det smarte Beresheet Hotel. Beresheet ligger på en høj klippetop og tilbyder udsigter af verdens største erosionscirkel Ramon-krateret. Resortet ligger i Negev-ørkenen og har 39 suiter i stueetagen med private pools, en udendørs uendelighedspool og en indendørs pool. Indendørspoolen er opvarmet og der spilles afslappende musik under vandet, mens udendørspoolen ligger på kanten af klippen. Hver pool giver mulighed for udsigter over ørkenens naturreservat. Gæster kan bestille værelser eller luksusvillaer med private bassiner, som har udsigt over ørkenen eller krateret.”
Travel Agent Central