HAIFA-AKKO CRUISE LINE STARTER PLANMÆSSIG RUTESEJLADS FRA DEN 15.3.2013.

Haifa-Akko Cruise Line vil påbegynde planmæssig rutesejlads den 15. marts 2013. Dette blev aftalt for et par dage siden af repræsentanter fra ministerierne for turisme og transport samt borgmestrene fra Haifa og Akko.

Dette vil være første gang, at et krydstogtselskab vil sejle planmæssig rutesejlads mellem Haifa og Akko.  Indtil nu har turister, der ønskede at sejle mellem de to havne, skullet foretage en speciel reservation. Ifølge programmet vil der være to afgange om dagen i hver retning af ca. 30 minutters varighed til en pris af nogle få shekel pr. person. Krydstogtskibet vil kunne medtage op til ca. 220 passagerer.

Ministeren for turisme, Stas Misezhnikov: ” Krydstogtselskabets planmæssige rutesejlads vil være en service for turister, private rejsende og israelere på ferie, som vil få mulighed for at nyde panoramaudsigten over Haifa bugten.”

Göran Nilervall
Pr Manager